Holiday Inn Eindhoven(Eindhoven)
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 99 per nacht.

• Zwembad
NH Eindhoven Conference Centre Koningshof(Eindhoven)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 29/07
Boek nu, betaal bij aankomst
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 118 per nacht.

NH Best(Eindhoven)
  • Gratis parkeren
Boutique Hotel Lumière(Eindhoven)(Heel veel waar voor je geld!)
Zie aanbieding
Van Der Valk Eindhoven Hotel(Eindhoven)(Heel veel waar voor je geld!)
4 februari 2018 beoordeeld

Tegenover het Shell station zit de weg naar de ingang van het motel. Van de weg hoor je binnen in de kamer bijna niks meer. Je zit ongeveer 15 minuten vanaf het centrum of het vliegveld. De kamers waren niet echt groot, maar de bedden sliepen goed. Dekbed was lang genoeg en het bed en de kussens stevig. Badkamer ook groot genoeg. Waterkoker op de kamer. Prima. Ontbijt was eenvoudig maar voldoende, naar Nederlandse maatstaven. Je kan verse sinaasappelsap maken. Parkeren is gratis. 's avonds gaat het hek dicht, wat je met je kamer pasje kan openen. Personeel was vriendelijk. We hebben fijne overnachting gehad in Eindhoven.

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
18 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een oud en slecht onderhouden hotel. Alles is beschadigd of zit met tape vast. Kamer was erg stoffig en de stofraggen hingen aan het plafond. Daarnaast is het enorm gehorig. 3 kamers
verder hoor je ‘s nachts mensen naar de wc gaan. Daarnaast wordt het hotel bezocht door allerlei ‘pluimage’ wat er ook niet beter op wordt zeker vwb geluidsoverlast. Kortom wat een drama was maar extra vroeg opgestaan om dit genaamd hotel te verlaten. Overigens is de prijs veel te hoog in vergelijk met andere hotels en wat er geboden wordt

Verbleef: januari 2018, reisde voor zaken
7 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik reisde met een hond en dat kan prima hier (5 euro). Speciale kamers op begane grond. Kamer niet groot, maar wel schoon en met verwarming, tv en bad. Voor de betaalde prijs prima naar verwachting. Kan me voorstellen dat mensen die reizen vanaf Eindhoven airport hier even overnachten, prima geschikt voor. Afgesloten parkeerterrein. Ontbijt erg eenvoudig.

Verbleef: januari 2018, reisde alleen
31 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Kamer was schoon, maar echt niet meer van deze tijd! Oké, ook wel uitgezocht op de prijs, maar voor rond de €80 kun je tegenwoordig ook op veel mooiere plekken terecht. Het personeel was super aardig en deed wat het kon. Maar het maakt hierdoor wel een vervallen indruk. Niet voor herhaling vatbaar!

Verbleef: december 2017, reisde voor zaken
campanile e, Manager van Campanile Hotel Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 januari 2018

Beste,
onze dank voor uw bezoek en uw eerlijke review.
We zijn inderdaad druk bezig met renovatieplannen om alles weer een beetje up to date te krijgen.
Wie weet graag tot een volgende keer.

12 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de vierde keer heb ik 4 nachten geboekt. Deze laatste keer was verschrikkelijk.
Positief: de vriendelijke en klantgerichte receptioniste Anna. Ook de ontbijtmedewerkers en het ontbijt buffet prima. Maar........
Ik kreeg een kamer aan de voorkant; al eerder gehad. Maar nu was het rolluik verdwenen zodat de geluiden van de snelweg, de om 6 uur am startende trucks en bussen op het parkeerterrein als ongewenste wekker fungeerden. De op de galerij samenkluitende rokende, hard pratende mannen belemmerden dat ik tijdig de slaap kon vatten. Naar aanleiding van mijn ervaring kreeg ik een kamer aan de achterkant. Ook weer zonder rolluik (er waren vele kamers met rolluik). Geen last van verkeer maar wel van de hard pratende, rokende mannen op de galerij. Ook de luid seksende buren gaven overlast. Kortom: nooit weer.

Verbleef: december 2017, reisde alleen
campanile e, Manager van Campanile Hotel Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 december 2017

Beste Henk Marinussen,
Jammer dit allemaal zo te lezen, we hebben ons best gedaan om je aan de kamer aan de achterzijde, dus weg van de doorgaande straat maar jammer genoeg heeft alles niet mogen helpen. Nogmaals onze excuses hiervoor, inderdaad de meeste rolluiken zijn defect en dan ook verwijderd, deze staan ook niet meer op de website als dat we kamers met rolluiken hebben, Van het hele hotel zijn er misschien nog maar een tiental kamers waarvan ze werken. Voor de meeste hotel gasten is het voldoende om de tussendeur te sluiten waardoor er niet meer zoveel geluid van buiten komt. De gordijnen zijn al blinderend dus kan niemand naar binnen kijken. Ook mede door het rookbesluit dat er niet meer op de kamers gerookt mag worden moeten we inderdaad de rokers naar buiten op de etages verbannen, dit inderdaad soms met wat overlast voor de niet rokers maar vaker zijn de rokers wel voor rede vatbaar om op eind van de gallerij te staan.
Wel bijzonder fijn om te lezen dat u onze receptioniste Anna en de ontbijtmedewerkers en ook het ontbijtbuffet heel positief ervaren heeft.