Beoordeeld op 9 november 2018 via mobiele applicatie

Gisteren overnacht in best western Eindhoven.
Prima hotel vriendelijke receptioniste die me telefonisch naar de parkeerplaats leidde.
Schone kamers met bad niet heel groot maar prima.
Echter wat me tegenviel was het ontbijt en de diversiteit hierin.
Was het bijboeken van de 15 euro absoluut niet waard.
Verder prima hotel.

Datum van verblijf: november 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 20 oktober 2018

Het hotel ligt in een buitenwijk van Eindhoven. Je kunt je auto achterom parkeren op de vrij kleine parkeerplaats. De kamers zijn vrij klein (je moet even goed kijken waar je je tas neerzet), maar op zich best netjes.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 24 september 2018

Bij binnenkomst enorm hartelijk ontvangen, vriendelijk maar professioneel, ik was al wat later op de avond. Alleen het ontvangst is en reden om terug te gaan.
Even kort een drankje gedaan, door dezelfde persoon geweldig geholpen.
Ik moet zeggen het filmpje op de tv (van travelers experiences) is echt vreselijk.

De kamer is prettig en schoon, de badkamer is enigszins ouderwets en wel toe aan een update.

Bij het ontbijt prettig geholpen, er was genoeg keuzebij het ontbijt, de koffie was naar mijn smaak minder van kwaliteit.

Het parkeren is gratis aan de achterzijde.

Datum van verblijf: september 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 24 augustus 2018

Om met de service te beginnen, we waren een dag te vroeg, is ons nog nooit gebeurd, maar dit was gelukkig geen punt en het werd probleemloos om geboekt. De kamer was ruim genoeg met een heerlijk bed en een fijne badkamer en alles wat je verder nodig hebt was aanwezig. Alleen geen terras of balkon. Wel een ruime parkeerplaats. Omdat we op doorreis waren hebben we een drie gangen diner gereserveerd en vooraf hebben we even wat gedronken aan de bar. Chantal, de serveerster was alleraardigst en nam de tijd om te informeren naar onze plannen. Dit werd een leuke conversatie en we voelden ons welkom en op ons gemak. We hadden de keuze tussen drie hoofdgerechten en soep vooraf en koffie of ijs toe. We hebben genoten van het eten dat keurig op tijd werd geserveerd. Al met al een goede ervaring met dit hotel en Chapeau voor alle medewerkers!

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 6 juli 2018 via mobiele applicatie

Relatief duur hotel op een lokatie buiten het centrum. Prima om één nachtje te blijven, maar ik zou er geen vakantie doorbrengen. Kleine kamer (wel met alles wat je nodig hebt, kluisjes, airco, goed bed, goede kussens), met nog kleinere, verouderde badkamer. 1,8 km vanaf het centrum op een niet echt leuke lokatie. Wel veel Aziatische eettentjes. In de buurt en gratis parkeren. Ontbijt is prima.

Datum van verblijf: juli 2018
Reistype: Reisde voor zaken