Agoda.com
Expedia.comUS$ 107
TravelocityUS$ 107
Prestigia.comUS$ 122
Beoordeeld op 23 november 2020

Voor ons was het prettig om tijden te reserveren ivm diner, ontbijt en zwembad. De zekerheid dat er nog een (rustig) plaatsje voor je werd gereserveerd heeft ons veel rust gegeven. Het diner was prima verzorgd, een extra drankje hebben we mee naar de kamer genomen, immers, na 20.00 uur mocht er geen alcohol meer worden geschonken. De andere ochtend werden we vriendelijk ontvangen door de dames die het ontbijt hadden verzorgd. Bij de kok hebben we een lekker gebakken eitje gevraagd en na het ontbijt zijn we nog gaan zwemmen. Ook daar werden de corona regels goed toegepast. In het zwembad heb ik mijn (nieuwe) snorkelset uitgeprobeerd, waar anders kan dat? Gelukkig waren we daar met z'n tweeën anders had ik dat niet gedurfd... Ons volgend verblijf wordt weer in een Holiday Inn verder in het land, toppie!

Kamertip: wij zaten op de 7e verdieping, trappen lopen was geen optie maar er zijn genoeg snelle liften waar ook de corona regels van toepassing zijn
Datum van verblijf: november 2020
Peter Vos, Owner van Holiday Inn Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 november 2020

Beste Doppie57,
Super bedankt voor deze mooie score en geweldige feedback. Ik ben erg blij te lezen dat u zo verrast bent met onze service tijdens deze COVID periode. Het doet ons goed dat u waardeert hoe wij de maatregelen toepassen en dat u daarom veilig heeft kunnen genieten van uw overnachting bij ons.
Hopelijk kunt u snel uw snorkel set ook op andere plekken uittesten en uiteraard bent u ook voor een volgend bezoek van harte welkom!

Beoordeeld op 22 augustus 2020

De kamers waren zeer schoon, het hele hotel zag er netjes uit. Het personeel was erg vriendelijk en de locatie was gewoon super. Wij hadden een ontbijt bij ons verblijf, en ondanks de huidige regels etc, was erg veel keus en van goede kwaliteit. Ook erg positief was dat je binnen een paar honderd meter al in het centrum bent.

Datum van verblijf: augustus 2020
Peter Vos, Owner van Holiday Inn Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 augustus 2020

Beste Marleen,

Bedankt voor deze hele mooie feedback en het achterlaten van een review! Ik zal de complimenten zeker overbrengen aan ons team, ze zullen het fantastisch vinden om te horen dat jullie zo genoten hebben van het verblijf en de faciliteiten in ons hotel.
Hopelijk mogen wij u in de toekomst wederom ontvangen!

Beoordeeld op 14 augustus 2020 via mobiele applicatie

Deze maand een nachtje in dit hotel overnacht. De ontvangst was prima, vriendelijk en gastvrij. Inchecken ging soepel. We mochten zelfs eerder onze kamers op. Na een aangeboden drankje zijn we de stad ingelopen. Via de tunnel loop je zo het centrum in (overigens ligt het station ook op loop afstand). Kamers zijn groot en super schoon. De bediening tijdens onze avond vriendelijk. Het ontbijt was prima Covid prof gemaakt. Prima hotel met super vriendelijke mensen.

Datum van verblijf: augustus 2020
Peter Vos, Owner van Holiday Inn Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2020

Beste MichakA6464VW,
Veel dank voor deze positieve beoordeling en mooie feedback. Wat goed om te horen dat de service van ons team zo goed bevallen is! Mocht u in de toekomst nog eens een bezoek brengen aan Eindhoven, hopen we natuurlijk dat u weer voor het Holiday Inn Eindhoven kiest!

Beoordeeld op 30 juli 2020 via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel, heel net hotel en nog nooit sliep ik zo zalig goed op hotel, wat een goede bedden en hoofdkussens!!! Het ontbijt was door corona wat ingetogen, iets meer fruit was leuk geweest maar de heel sympathieke kok maakte het ruimschoots goed met lekkere eitjes te bakken en te brengen aan tafel. De winkelstraten zijn op loopafstand en we vonden heel toffe winkeltjes en natuurlijk ook de gekende ketens. Voor herhaling vatbaar en doe zo verder!

Datum van verblijf: juli 2020
Peter Vos, Eigenaar van Holiday Inn Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2020

Beste Tour824244,

Hartelijk dank voor deze leuke review.
Wij zijn erg blij met deze mooie complimenten!
Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen.

Peter V / General Manager

Beoordeeld op 27 juli 2020 via mobiele applicatie

Wij zijn een weekendje weg geweest naar Eindhoven met een dagje Efteling als uitje. Genoten van het hotel en het ontbijt was top! Personeel is erg vriendelijk.
Iets aan de prijzige kant voor een hotel met verouderde tv en nog hele oude kabel telefoons.

Datum van verblijf: juli 2020

Beste Nadiahoog1989,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring in ons hotel.
Wij zijn erg blij om te lezen dat u een prettig verblijf heeft gehad.
Wij hopen u nogmaals te mogen ontvangen!

Peter V / General Manager