Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Booking.com
US$ 111
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 23-10-21
Expedia.com
US$ 111
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 24-10-21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Priceline
US$ 103
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 23-10-21
Hotels.comUS$ 111
eDreamsUS$ 111
getaroom.comUS$ 116
alle 18 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.271)
Beoordelingen filteren
1.271 resultaten
Waardering van reizigers
476
621
111
36
27
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
476
621
111
36
27
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
12 - 17 van 1.271 beoordelingen
Beoordeeld op 11 maart 2020

Super Kramer moderne inrichting, fijn sanitair,goede bedden, vriendelijk personeel,goed en uitgebreid ontbijt en diner.
Alles was schoon en hygienisch.
Dicht bij centrum en trein alles op loopafsatnd.

Datum van verblijf: februari 2020
Reistype: Reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
1  Bedank margapeeters73
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Peter V, General Manager van Holiday Inn Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 maart 2020

Beste Margapeeters73,
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring en wat goed om te lezen u een uitstekend verblijf heeft gehad. Uw complimenten over de kamer en de schoonmaak worden zeer gewaardeerd en zullen zeker gedeeld worden met het team! Dank voor uw verblijf en wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in Eindhoven!
Met vriendelijke groet,
Peter V | General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 februari 2020 via mobiele applicatie

Ideale ligging. Buiten hotel trapje omlaag en meteen lopen we onder spoor door de stad in. Binnen 15 min lopen in Stratumseind.
We kregen zomaar un upgrade. De kamer was super! Kingsize bed. Alles heel schoon. Uitzicht skyline Eindhoven. Pluspunten: schoon, ruim, heel goed bed, strijkplank,strijkijzer, kluis, vergrootspiegel, nespresso-apparaat. Kortom alles wat je wenst. Reep chocolade en 2 flessen Spa als welkom.
Slechts b klein een minder puntje, douche heeft flauwe straal water.
Ontvangst receptie ook heel vriendelijk. Wij zullen zeer zeker weer boeken als we iets in Eindhoven hebben.

Datum van verblijf: februari 2020
Reistype: Reisde met een partner
2  Bedank Ischa53
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Peter V, General Manager van Holiday Inn Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 februari 2020

Beste,

Dank voor deze uitstekende review over uw afgelopen verblijf. Het is altijd erg prettig feedback te krijgen van onze gasten.

Met vriendelijke groet,

Peter V | General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 november 2019

Zeer nette en vrij grote kamers, keuze in hoofdkussens, zeer nette badkamer met douche, koffie- en theeset, kluisje aanwezig. Heerlijk zwembad in het hotel. Het personeel aan de balie is vriendelijk, maar soms een beetje kortaf. Het ontbijt is erg uitgebreid en de bistro is gewoonweg bijzonder lekker. Je kan er ook als niet gast eten, wat wij ten zeerste kunnen aanbevelen! Misschien wel eens werk maken van een alcoholvrije cocktail. Wij bezochten hotel en bistro al meermaals en komen steeds tevreden terug.

Datum van verblijf: november 2019
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
1  Bedank Isabeau D
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Peter V, General Manager van Holiday Inn Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 november 2019

Beste Isabeau D,

Bedankt voor het achterlaten van uw feedback en de mooie score. Wat fijn om te horen dat uw verblijf naar wens is geweest. Wij zijn blij met de gegeven feedback en hopen u binnenkort weer bij ons te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groet,

Peter V |General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 30 oktober 2019

Heel jammer. Wil een kamer reseveren, en die zijn er nog voldoende. Maar heb een cadeaukaart van momento, krijg ik geen kamer, want de voucher kamers etc. zijn al vol. Ongeloofelijk, terwijl er nog voldoende kamers zijn. (heb zelfs aangegeven dat ik wel bij wil betalen).

Datum van verblijf: november 2018
1  Bedank EvelynS1798
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Peter V, General Manager van Holiday Inn Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 november 2019

Beste,

Dank voor het achterlaten van feedback. Het is erg spijtig om te lezen dat uw ervaring met ons hotel niet optimaal was. Wij zullen kijken hoe we dit in de toekomst beter kunnen aanpakken en hopen dat u ons nog eens de kans geeft.

Met vriendelijke groet,

Peter V | General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 oktober 2019

Ik overnacht elke maandag in Eindhoven en gebruik daarvoor de egencia app van Ricoh. Voor mij is het belangrijk dat het betalen via de company gaat en dat ik niet hoef voor te schieten. Vandaag wilde ik wederom boeken en zag dat alleen de dure kamers via de company betaald konden worden dus heb voor een ander hotel gekozen. Als dat volgende week weer zo is zal ik niet meer bij holiday inn boeken

Kamertip: Beter ontvangst televisie
Datum van verblijf: september 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
1  Bedank 591rickc
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Peter V, General Manager van Holiday Inn Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2019

Beste Rick,

Bedankt voor het achterlaten van uw feedback, dit waarderen wij enorm.
Vervelend om te lezen dat u niet het gewenste kamertype kon boeken. In dit geval kan ik adviseren om contact op te nemen met onze Front Desk of afdeling Reservering via info@hieindhoven.com of 040-2358235 zodat er gekeken kan worden naar een gepaste oplossing voor u. En kan altijd gekeken worden naar andere opties.
Wij hopen u snel weer bij ons te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groet,

Peter V |General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken