Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 99 per nacht.

• Restaurant
NH Eindhoven Conference Centre Koningshof(Eindhoven)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 29/07
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Gratis parkeren
Boutique Hotel Lumière(Eindhoven)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Van Der Valk Eindhoven Hotel(Eindhoven)(Heel veel waar voor je geld!)
NH Best(Eindhoven)
  • Zwembad
30 mei 2018 beoordeeld

Uitstekend, vriendelijk, lekker eten en drinken. Een ontbijtbuffet om van te smullen. Restaurant Flo prima zoals we dat in het buitenland ook hebben ervaren. De bar met een prima assortiment en een ober met veel humor!

Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
Peter V, General Manager van Holiday Inn Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 mei 2018

Beste Jhovens,
Dank voor het achterlaten van een review op Tripadvisor! Wat goed om te lezen dat u heerlijk heeft gegeten in het restaurant en het ontbijt heeft gewaardeerd. Dank voor uw complimenten over de ober, dit zal zeker gedeeld worden met hem. Wij kijken uit naar uw volgende verblijf bij Holiday Inn Eindhoven! Met vriendelijke groet, Peter V | General Manager

30 mei 2018 beoordeeld

sterk aan te bevelen . Flo restaurant is een absolute top met uitermate vriendelijk personeel en zeer goede service die bovendien goed de regels van bedienen kent.
Bovendien op niet zo ver van de binnenstad

Verbleef: mei 2018, reisde met familie

Beste Ivanghillebert,
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring en wat goed om te lezen dat u het hotel zou willen aanraden. Uw aanbevelingen over het hotel en complimenten over het personeel worden zeer gewaardeerd en zullen zeker gedeeld worden met het team. Dank voor uw verblijf en wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Peter V | General Manager

30 mei 2018 beoordeeld

Een mooi hotel tegen het centrum aan
Je loopt de voetgangertunnel in en je bent binnen een paar minuten in het centrum
Ruime parkeergelegenheid bij het hotel
Uitstekende service en ontbijt
Wij hebben ook elke dag gebruik van het zwembad gemaakt
Groot genoeg om een half uurtje baantjes te trekken

Kamertip: Eerste verdieping Gelijk bij het zwembad

Beste Ronalddddd,
Hartelijk dank voor het schrijven van een review op Tripadvisor. Wij zijn erg verheugd te horen dat het verblijf naar wens was. Uw aanbevelingen worden zeer gewaardeerd en zullen zeker met het team worden gedeeld. Dank voor uw verblijf bij ons en wij kijken ernaar uit in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Peter V | General Manager

29 mei 2018 beoordeeld

Zeer grote kamer, prima ontbijt en maar 5 minuten lopen van het centrum af.

We kwamen rond 12 uur met de trein aan en zijn gelijk naar het hotel gelopen met het idee om te vragen of we onze bagage alvast konden achterlaten zodat wij het centrum vast in konden en na 15:00 wel langs zouden komen om in te checken. Tot onze grote verbazing mochten we al op de kamer en we mochten zelfs kiezen op welke verdieping. We kregen een kamer op de 5e verdieping met een heerlijke airco wat heel erg aangenaam was met 30 graden buiten. We zijn erg te spreken over het hele hotel en het personeel!

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Peter V, General Manager van Holiday Inn Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 mei 2018

Beste Lotte385,

Hartelijk dank voor het achterlaten deze mooie score en voor uw recente verblijf. Ik ben blij om te lezen dat u een goed verblijf heeft gehad en dat u aangenaam verrast was door service van ons personeel. Bedankt voor het delen van je complimenten, ons team zal blij zijn om dit te horen. We hopen op de mogelijkheid om u weer te verwelkomen tijdens een toekomstig bezoek aan Eindhoven.

Peter V | General Manager

29 mei 2018 beoordeeld

Top locatie, heel dicht bij de winkelstraat, en het oudere gedeelte van de stad, fietsen gemakkelijk te huren en personeel die altijd voor je klaar staat en heel vriendelijk is !
Bij het vragen rond info om fietsen te huren hielpen ze meteen met onze Zoektocht om zo dicht mogelijk fietsen te kunnen huren
En het ontbijt was dik in orde alles aanwezig en zelf nog meer !

Kamertip: Spijtig dat er geen balkon aanwezig is , maar dit was op alle kamers zo !

Beste annahimpe1,

Plezierig om te lezen dat uw verblijf goed bevallen is en dat u zo tevreden bent over ons team. Bedankt voor deze leuke review en uw recente verblijf. Ik hoop dat u van uw fietstocht genoten heeft en ga uw complimenten delen met mijn collega's. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Peter V | General Manager