Beoordeeld op 30 december 2018

Geheel volgens verwachting. Ook geheel volgens eerdere ervaring. Goede startgelegenheid voor vroege vlucht de volgende morgen vanaf Eindhoven Airport: Park, Sleep & Fly arrangement.Shuttle dienst met taxi naar- en van het vliegveld inbegrepen. Goede communicatie met Novotel tevoren.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
NovotelEindhoven, Manager van Novotel Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 december 2018

Geachte egbertr2017,

Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.

Beoordeeld op 5 november 2018

Het personeel is vriendelijk en deskundig en helpt je daar waar nodig en waar ze kunnen. De zalen zijn uitstekend, goed geluidsgeïsoleerd zodat je weinig hoort van andere geluiden uit en rond het hotel. De zalen zijn van alle gemakken voorzien en hebben een goed geluidssysteem. Eten, ontbijt, lunch maar ook diner is van uitstekende kwaliteit, daarbij zeker niet te vergeten de lekkere huiswijnen. Kortom: of je gaat logeren of alleen een zaal nodig hebt, ik beveel je het Novotel aan.

Datum van verblijf: november 2018
Reistype: Reisde voor zaken
NovotelEindhoven, Manager van Novotel Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 november 2018

Dear Discover48927430847,

We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Eindhoven. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.

Sincerely,

Beoordeeld op 5 november 2018

Fijne plek om te netwerken. Het personeel is heel vriendelijk en beleefd en helpt je goed bij vragen. Daarnaast is het ontbijt heerlijk en je hebt veel keuze. Helaas geen ervaringen met de kamers in Eindhoven maar wel in Novotel Amsterdam. Supermooie luxe kamers daar!

Datum van verblijf: oktober 2018

Geachte Pathfinder476858,

Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Novotel Eindhoven erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen. Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team.

Beoordeeld op 3 november 2018

Mooi | Modern | Netjes | Lekkere bedden | Vriendelijk Personeel | Super ontbijt | fijne vergaderzalen | goed bereikbaar | vlakbij vliegveld, Ik kan wel even doorgaan, maar om het met een woord te zeggen: Geweldig!

Datum van verblijf: september 2018

Geachte Mario H,

Beoordeeld op 29 oktober 2018

Direct gelegen aan de N2 bij Eindhoven, ruime (gratis) parkeer mogelijkheden op eigen parkeerterrein. Vlak bij Eindhoven Airport gelegen, goede bereikbaar met openbaar vervoer. Mooie vergader- en conferentiezalen en een compleet ontbijt buffet. Ook de lunch en dinerkaart is een aangename verrassing en op hoog niveau.

Datum van verblijf: oktober 2018
Reistype: Reisde voor zaken
NovotelEindhoven, Manager van Novotel Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 oktober 2018

Dear FredSpksm,

Many thanks for your kind feedback. We very much appreciate your comments regarding your stay at Novotel Eindhoven.

Sincerely,