Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (760)
Beoordelingen filteren
760 resultaten
Waardering van reizigers
249
361
111
28
11
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
249
361
111
28
11
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
26 - 31 van 760 beoordelingen
Beoordeeld op 27 januari 2018

We hadden een superior gezinskamer geboekt omdat we vroeg in de ochtend een vlucht hadden. De kamer was te klein voor een gezin inclusief bagage wanneer de slaapbank was uitgeklapt; we hebben tussen onze eigen bagage geslapen. De kamer was verder oké maar niet brandschoon. De taxi die we bij de receptie vooraf besteld hadden om ons vroeg in de ochtend naar de luchthaven te brengen kwam niet, het was onduidelijk of dit een fout van het hotel was of van het taxibedrijf. Uiteindelijk was een medewerker van het hotel zo aardig om ons naar de luchthaven te rijden.

Over-all heb ik vooral moeite met de verhouding tussen wat je betaalt en wat je daarvoor krijgt.

Datum van verblijf: januari 2018
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank Martijn M
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
NovotelEindhoven, Guest Relations Manager van Novotel Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 februari 2018

Beste Martijn,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring bij ons te delen op Tripadvisor.
Ik had gehoopt dat je een betere ervaring had gehad, maar van feedback kunnen wij altijd leren!
Vervelend te horen dat de taxi er niet was. Deze reserveren wij altijd in de avond en zou dus op de afgesproken tijd aanwezig moeten zijn. Ik ga dit oppakken, zodat dit niet meer voor gaat komen.
Wat betreft de kamer. Ik begrijp dat de kamer klein wordt als de sofa wordt uitgeklapt, echter slapen en ontbijten 2 kinderen onder de 16 jaar gratis bij de ouders op de kamer. Wanneer dit voor jullie als gezin te klein is, kun je gebruik maken van onze Family Policy.
Hiermee krijg je 50% korting op de tweede kamer en verzorgen wij op basis van beschikbaarbeid voor connecting deuren in de kamers.

Ik hoop je alsnog een keer te verwelkomen bij het Novotel Eindhoven!

Hartelijke groet,

Kim Peters
Guest Relations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 13 januari 2018

Fantastisch hotel, prima ligging, vriendelijk personeel, ruime kamer met heerlijke bedden.
Goed ontbijt en het diner was ook goed verzorgd.
Dit hotel is een aanrader om Eindhoven te bezoeken.
Aan de balie helpen ze je prima om je weg te vinden In Eindhoven. Maak je van het vliegveld gebruik, dan is dit hotel ook prima gelegen.

Datum van verblijf: januari 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank 185pietv
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
NovotelEindhoven, Guest Relations Manager van Novotel Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 februari 2018

Beste Pietv,

Dankjewel voor je mooie woorden aangaande je verblijf bij ons.
Heel goed te horen dat het naar wens is geweest!

Graag tot een volgend bezoek aan Eindhoven!

Hartelijke groet,

Kim Peters
Guest Relations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 januari 2018

lekker diner en ontbijt, vriendelijke en hulpvaardig personeel ; kamer niet 100% proper , maar wel een goed bed en prachtige badkamer , lampje op toilet was aan de zwakke kant kwa verlichting , mss 2 de lichtje plaatsen in de inkom/kleerkast

Datum van verblijf: januari 2018
  • Reistype: Reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank 188pieterd
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
NovotelEindhoven, Guest Relations Manager van Novotel Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 februari 2018

Beste Pieterd,

Dankjewel voor positieve woorden en feedback. Ik ga dit communiceren met de desbetreffende afdelingen.

Graag tot een volgende keer!

Hartelijke groet,

Kim Peters
Guest Relations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 januari 2018

Dit uitstekende hotel ligt op een 15 tal minuutjes rijden van het centrum van Eindhoven en vlak aan de luchthaven. We werden vriendelijk en professioneel ontvangen en onze kamers waren heel netjes en verzorgd. Het ontbijt is uitstekend en er is een ruime keuze.
Kortom: perfect.

Datum van verblijf: januari 2018
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank francisgh
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
NovotelEindhoven, Guest Relations Manager van Novotel Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 februari 2018

Beste Francisgh,

Dankjewel voor de mooie woorden aangaande je verblijf bij ons!
Goed te horen dat alles perfect voor je is geweest.

Heel graag tot een volgend verblijf!

Hartelijke groet,

Kim Peters
Guest Relations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 25 december 2017 via mobiele applicatie

Fly and park geboekt.
Mooi modern hotel, goede kamers en prima bedden.
Eten in het restaurant is meer dan goed, het ontbijt is ook prima.
De service van personeel is uitstekend, met de taxi binnen 5 minuten op het vliegveld, terug even de receptie bellen en je taxi staat op je te wachten.

Datum van verblijf: februari 2017
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Jeroen I
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
NovotelEindhoven, Guest Relations Manager van Novotel Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 december 2017

Beste Jeroen,

Dankjewel voor je positieve review aangaande je Sleep, Park and Fly arrangement bij ons. Fijn te horen dat alles naar wens is geweest.

Heel graag tot een volgend verblijf!

Hartelijke groet,

Kim Peters
Guest Relations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken