Beoordeeld op 4 januari 2018

lekker diner en ontbijt, vriendelijke en hulpvaardig personeel ; kamer niet 100% proper , maar wel een goed bed en prachtige badkamer , lampje op toilet was aan de zwakke kant kwa verlichting , mss 2 de lichtje plaatsen in de inkom/kleerkast

• Verbleef: januari 2018, reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
NovotelEindhoven, Guest Relations Manager van Novotel Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 februari 2018

Beste Pieterd,

Dankjewel voor positieve woorden en feedback. Ik ga dit communiceren met de desbetreffende afdelingen.

Graag tot een volgende keer!

Beoordeeld op 4 januari 2018

Dit uitstekende hotel ligt op een 15 tal minuutjes rijden van het centrum van Eindhoven en vlak aan de luchthaven. We werden vriendelijk en professioneel ontvangen en onze kamers waren heel netjes en verzorgd. Het ontbijt is uitstekend en er is een ruime keuze.
Kortom: perfect.

• Verbleef: januari 2018, reisde met familie

Beste Francisgh,

Dankjewel voor de mooie woorden aangaande je verblijf bij ons!
Goed te horen dat alles perfect voor je is geweest.

Heel graag tot een volgend verblijf!

Beoordeeld op 25 december 2017 via mobiele applicatie

Fly and park geboekt.
Mooi modern hotel, goede kamers en prima bedden.
Eten in het restaurant is meer dan goed, het ontbijt is ook prima.
De service van personeel is uitstekend, met de taxi binnen 5 minuten op het vliegveld, terug even de receptie bellen en je taxi staat op je te wachten.

Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
NovotelEindhoven, Guest Relations Manager van Novotel Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 december 2017

Beste Jeroen,

Dankjewel voor je positieve review aangaande je Sleep, Park and Fly arrangement bij ons. Fijn te horen dat alles naar wens is geweest.

Heel graag tot een volgend verblijf!

Beoordeeld op 21 december 2017

• Verbleef: december 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com

Beoordeeld op 26 november 2017 via mobiele applicatie

De nacht van 18 op 19 november bij jullie verbleven. Nadat we terug kwamen van een paar dagen weg. Vanaf het hotel gelopen naar het vliegveld, was erg makkelijk en je bent er zo.

De kamers waren schoon en het hotel was mooi!
We konden de auto makkelijk bij jullie parkeren
En grote complimenten voor de barman die op zijn derde(!) dag het top deed!!

Verbleef: november 2017, reisde met familie