“Lekker Marokkaans eten ”
Beoordeling van Chomicha

Chomicha
Geclassificeerd als nr. 81 van 527 Restaurants in Eindhoven
Keukens: Diner, Marokkaans
Dineropties: Diner, Reserveringen
Beschrijving: Na jaren met trots en veel liefde ons traditioneel Marokkaans restaurant Chomicha te hebben gehad, kreeg ik de geweldige mogelijkheid om in deze multiculturele wijk een juweeltje te openen. Met een groot terras, veel zitplaatsen, vergader/feestruimtes en vooral een hele mooie grote keuken waar ik naar hartenlust met mijn gedreven team aan het werk kan! Niemand hoeft onze traditioneel Marokkaanse gerechten te missen, want deze blijven op het menu. Hier liggen ten slotte mijn roots en deze gerechten zijn een echte smaakbeleving. In combinatie met mijn passie voor mediterraanse landen en de mediterraanse keuken, maakt dit het ‘recept’ voor Batata compleet. Batata betekent zoete aardappel en aardappels staan natuurlijk in Nederland vrijwel dagelijks op het menu. Juist deze versmelting van culturen willen we benadrukken bij Batata. Hier voel je jezelf meteen welkom! Ik hoop je snel te mogen begroeten bij restaurant Batata, Mohammed & Nina Bellahssen RESTAURANT Batata
20 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We kozen voor een 2 gangen menu. Lekkere kipbastilla en kiptajine. Op t eind lekker Marokkaanse thee met koekjes.

Datum van bezoek: augustus 2017

30 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben gekozen voor de proeverij, hierbij kregen we in 4 gangen veel verschillende gerechten op tafel, welke allemaal erg lekker waren! Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: juli 2017
28 mei 2017 beoordeeld

Afgelopen week heerlijk gegeten bij Chomicha. Heerlijke linzensoep en een lams merquez in pittige tomatensaus. Als hoofdgerecht een proeverij van diversen taijines met oa gestoofd rundvlees, kip met citroen en olijven, zeebaars en zalm en taijine kefta. Allemaal heerlijk op smaak en ruim voldoende. Zeer prettige bediening,

Heerlijke avond gehad met goed gezelschep, uitstekend eten, heerlijke wijn! TOP, we komen snel terug.

Datum van bezoek: mei 2017
25 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten, fijne bediening, makkelijke sfeer. Heerlijke nagerechten. We komen zeker nog eens terug.

Datum van bezoek: april 2017
29 maart 2017 beoordeeld

Wij zijn altijd geïnteresseerd in andere culturen en andere keukens. De Marokkaanse stond al een hele poos op ons lijstje. Het is ons heel goed bevallen!! Chomicha is een net restaurant met vriendelijke bediening. We hebben ons laten verrassen door een 4-gangenproeverij. Een aanrader!! Zo kun je direct veel verschillende gerechten proberen. Er is er geen een tegengevallen! Ook vegetarisch was er genoeg te kiezen.

Datum van bezoek: maart 2017

Reizigers die Chomicha bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Chomicha geweest? Deel je ervaringen!