“Heerlijk avondje Sizzling op het terras !”
Beoordeling van Sizzling

Sizzling
Geclassificeerd als nr. 28 van 498 Restaurants in Eindhoven
Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld

Genoten van voortreffelijk eten, een ruim menu tegen zeer acceptabele prijzen ! Fijn terras & vriendelijke bediening !

Als afsluiting filmpje gepakt bij de Pathé maar Sizzling was niet te overtreffen !

26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Via TripAdvisor dit adresje leren kennen. Fijne formule. Een keuze uit voorgerecht, hoofdgerecht en dessert voor 26,50 euro. Fijn concept en toffe smaken op ons bord. Vriendelijke bediening en een leuke plek in de stad Eindhoven. Wat nog meer te wensen?

5 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is 1 van mijn 2 favoriete restaurants.
Het eten is hier werkelijk heeeeeerlijk.
Stokbrood met tapanades goddelijk.
Vlees altijd precies goed gegaard en de carpaccio perfect.

Enige nadeel is tafeltjes heel klein... eigenlijk te klein.
En het is er een kippenhok dat is wat ons soms doet tegen houden voor sizzling te kiezen.
Zou prettiger zijn als de baas die toch rond loopt mensen zou kunnen verzoeken wat rustiger te doen.
Door luidruchtigheid van de groepen die daar komen moeten andere vaak ook weer stem verheffen door verstaanbaar te zijn.
Lekker rustig eten met je man of vrouw zit er hier niet in.

Verder is dit echt een geweldig perfect restaurant!!
Echt een aanrader.

9 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Al verscheidende malen hier gegeten en zo ook gisteren. Ik vind het een gezellig restaurant en een menukaart voor ieder wat wils.
Eten vind ik van goede kwaliteit en de krulfriet is altijd lekker. Alleen het bakje groente vind ik altijd beetje ondefinieerbaar.

26 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant met goede kwaliteit. Prijs zeer interessant! Wij zaten voor in het restaurant en keken op het stationsplein. Gezellig met al die restaurants er om heen. Kreeg er een vakantiegevoel van.

Reizigers die Sizzling bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Sizzling geweest? Deel je ervaringen!