“Toptent”

Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
6 februari 2019 beoordeeld

Zelfs toen we in Kos aan het eten waren, dachten we "Nee, Lithos is toch echt lekkerder". Wij komen er vanuit Rotterdam bijna elke maand naartoe gereden. Supervriendelijk personeel, erg snel en niet al te duur.

Datum van bezoek: januari 2019

4 februari 2019 beoordeeld

Fantastisch eten, authentiek, goede verhouding prijs-kwaliteit en geweldig personeel. Hier voel je je thuis en het nodigt uit terug te keren, wat we ook met grote regelmaat doen. Een voorbeeld voor menig Grieks restaurant in de regio.

Datum van bezoek: november 2018
8 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezelschap: grote groep vrienden.

Prima eten, lekkere wijn. Leuk voor een keer een hapje te eten. Prima vermaakt

Datum van bezoek: februari 2018
27 december 2018 beoordeeld

We eten hier regelmatig. We hebben al bij veel verschillende Griekse restaurants gegeten maar deze is toch de allerbeste. De smaken zijn authentiek en brengen herineringen van onze reizen naar Griekenland naar boven. De bediening is super en altijd aardig. Het restaurant ligt in het centrum van Eindhoven en een geschikte plek om een dagje shoppen af te sluiten. Wel even reserveren want het is regelmatig vol.

Datum van bezoek: december 2018
29 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met collegas hier gegeten voor PSV Barcelona, het was behoorlijk druk rond 19:00
Eerst shared dinning met een aantal voorgerechten. De gebakken inktvis was super lekker, heel apart, ik vind de vlees porties bij de Griek meestal te groot, te machtig dus deze keer gekozen voor een visje, het wad een behoorlijke grote kabeljauw haas op een bedje van spinazie, de salade was ook voortreffelijk
. Bediening was attent, professioneel en snel, in het begin wel een beetje boos !

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die Lithos bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Lithos geweest? Deel je ervaringen!