“Heerlijk genoten”

Geclassificeerd als nr. 286 van 567 Restaurants in Eindhoven
Wijk: Binnenstad
Wijk: Binnenstad
2 weken geleden beoordeeld

Ben onlangs met mijn moeder bij geronimo gaan eten.
Er heerste een hele gezellige en ontspannen sfeer.
Het restaurant zag er erg mooi uit.
Mooie producten
Hygiënische schone open keuken.
Vriendelijke bediening!
Nemen ook de tijd voor je om alles uit te leggen.
Toilet en sanitair erg schoon.
Kortom heerlijk gegeten,en een hele goede sfeer!
En zeker betaalbaar!
Kortom we komen snel weer een keer terug!
Heerlijke middag gehad

Datum van bezoek: juni 2021

4 april 2021 beoordeeld

Toppie ik was met de fiets en het afhaal eten zat keurig in een doos, dat was niet handig vonden ze ,dus alles werd op nieuwe ingepakt en tot op mijn fiets begeleid om er voor te zorgen dat alles goed aan kwam. Alles was makelijk te bereiden ( even in de oven) en de ruime porties smaakte heerlijk we hebben genoten, echt een aanrader. Ik kom hier zeker terug ,

Datum van bezoek: april 2021
Passenger55797874445, Eigenaar van Geronimo Fine Food & Wine, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 april 2021

Bedankt voor de mooie review. Graag tot de volgende keer.

20 december 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is naar mijn mening HET verborgen juweeltje van de restaurants in Eindhoven. Het bestaat nog niet zo lang maar ik verwacht dat dit restaurant snel zal opvallen, puur door kwaliteit. De verfijnde smaken, de liefde die de eigenaren hier in steken (heb ze ontmoet bij het afhalen een tijdje geleden). Heb in tijden niet zo lekker gegeten. Ze hebben ook heerlijke vega opties dus voor ieder wat wils. Geronimo mag je niet missen als je een hapje wilt eten in Eindhoven.

The best.

Datum van bezoek: december 2020
13 november 2020 beoordeeld

Mijn eerste ervaring met restaurant Geronimo was zeer naar tevredenheid. Ik werd zeer hartelijk ontvangen. Mijn online bestelling (wegens corona) voor 4 personen werd tijdens het wachten aan de bar ter plekke bereid om mee naar huis te nemen. Goed warm verpakt en nog steeds warm bij thuiskomst smaakten de kreeftensoep, de ravioli als voorgerecht, daarna het runderstoofpotje, portobello hoofdgerecht en Black Angus burgers met ganzenlever uitstekend. Niet te vergeten de goed gevulde borrelplank met garnituur en brood! Royale porties. We’ll be back!

Datum van bezoek: november 2020
2 weken geleden beoordeeld

Datum van bezoek: juli 2021

Reizigers die Geronimo Fine Food & Wine bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Geronimo Fine Food & Wine geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.