Beoordeeld op 30 augustus 2019

Goed hotel met prima kamers. Uitstekend ontbijt. Als opleidingshotel zeer professioneel. Zeer gunstige prijsstelling voor wat je krijgt. Hiermee lever ik graag mijn bijdrage aan de ontwikkeling van toekomstig hotel personeel.

Kamertip: Alle kamers zijn heel goed
Datum van verblijf: augustus 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 20 mei 2019 via mobiele applicatie

Uitstekend hotel in Tilburg. Het hotel wordt gerund door leerlingen.
Kamer prima in orde, wij hadden de Mercure, grote kamer, prima badkamer met rainshower. Koffie (Nespresso) en thee voorziening op de kamer, badjassen, koelkast.
Ontbijt zag er zeer verzorgd uit.
Gastvrij onthaal

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 14 april 2019

Super vriendelijk onthaal door de leerlingen. Ze waren enthousiast en bereid je met alles te helpen.
Ontbijt was goed,voldoende. Een klein minpuntje misschien voor ons dan was dat je in de week maar kan ontbijten tot 8.30.

Kamertip: Kamers zijn heel ruim en mooi. Heel netjes. Wij verbleven op het 4’
Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 30 oktober 2018 via mobiele applicatie

Goede ontvangst en begeleiding naar de kamer. Personeel toont interesse in de gasten. Ruime moderne kamer met heerlijk bed. 's avonds bij komst op de kamer aangenaam verrast; gordijnen waren dichtgeschoven en het dekbed omgeslagen en lekkere koekjes voor bij de koffie of thee die je op je kamer kan zetten. Badkamer ruim en van alles voorzien. Alles ziet er netjes en schoon uit. Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: oktober 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 25 maart 2018 via mobiele applicatie

Leuk om in een onderwijs hotel te zitten. Kamers zijn ruim schoon en prima, zeker voor het geld. Kleine attentie op de kamer. Heerlijk ontbijt met lekker vers en nog warm brood. Studenten zijn beleefd en doen erg hun best het naar je zin te maken. Ik moest voor nascholing in het Catharina ziekenhuis zijn, dit was erg dicht bij. Parkeren op terrein is gratis, de hekken worden na 23 uur gesloten.

Datum van verblijf: maart 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Anoukvos, Manager van Onderwijshotel De Rooi Pannen Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 maart 2018

Dank u voor deze positieve reactie. Wij hopen u of collega's in de toekomst vaker te mogen verwelkomen.