Gratis annuleren tot 19-08-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
TravelocityUS$ 109
FindHotelUS$ 113
Orbitz.comUS$ 109
Beoordeeld op 22 april 2022

Toplocatie voor een heel fijn hotel. Mooie tuin, stilte plek in een drukke stad. Je voelt meteen de rust en ruimte. Verrassend modern interieur. Ontbijt was prima, alles vers. Personeel zou iets attenter kunnen zijn.

Kamertip: Onze kamer was geluiddicht. Ramen konden niet openen, kwamen uit op een soort serre, goede airco.
Datum van verblijf: april 2022
LBG Hotels, Marketing van Hotel Mariënhage, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 april 2022

Beste TriniT511.

Geweldig om te lezen dat u zo tevreden was met onze toplocatie en de stille plek in een drukke stad.

Philip - Guest Happiness Server

Beoordeeld op 18 april 2022 via mobiele applicatie

Heel aangenaam verblijf in het centrum van Eindhoven. Mooie en originele kamers. Geen straatlawaai. Verzorgd ontbijtbuffet. Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. Een aanrader als je luxueus wil verblijven voor een schappelijke prijs.

Datum van verblijf: april 2022
LBG Hotels, Marketing van Hotel Mariënhage, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 april 2022

Beste Leen,

Geweldig om te lezen dat u zo tevreden was met uw aangename verblijf in Hotel Mariënhage! Het is ons doel om uw verblijf in ons klooster zo bijzonder mogelijk te maken door het creëren van een hemelse omgeving en historische ambiance. We hopen u dan ook snel weer te mogen verwelkomen!

Philip - Guest Happiness Server

Beoordeeld op 10 april 2022 via mobiele applicatie

Het verblijf in dit hotel was een topervaring! Prachtig uniek gebouw, schitterende lokatie, zeer lekkere verfijnde keuken! We hebben echt genoten! Jammer dat de wellness niet naakt was, hadden geen badkledij voorzien. Bij het ontbijt had ik de indruk dat jullie niet zoveel gasten verwachtende waren.

Kamertip: Parkeren kan voordelig in het hotel. Neem badkledij mee voor de wellness.
Datum van verblijf: april 2022
LBG Hotels, Marketing van Hotel Mariënhage, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 april 2022

Beste Meander13387454233 ,

Fantastisch om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad in Mariënhage! Wij wensen u een fijne dag en hopen u snel weer te verwelkomen in ons hotel.

Beoordeeld op 29 maart 2022 via mobiele applicatie

Prachtig hotel in een oud klooster en kerk. Mooie klassevolle kamers .
Goed gelegen op enkele minuten wandelen van hartje Eindhoven.
Ontbijt was zeer volledig en lekker.
Zeer vriendelijk personeel aan de receptie , in de brasserie en aan het ontbijt !
Aanrader !

Datum van verblijf: maart 2022
LBG Hotels, Marketing van Hotel Mariënhage, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 april 2022

Beste GLoockx,

Beoordeeld op 26 november 2021 via mobiele applicatie

Super mooi hotel in centrum Eindhoven. Klantvriendelijk en attent personeel. Oud en nieuw is architectonisch fraai gecombineerd. Zeer fraaie kamer, met uitzicht op kerk behorend bij voormalig klooster. Hotel zeker aan te bevelen.

Datum van verblijf: november 2021
LBG Hotels, Marketing van Hotel Mariënhage, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 november 2021

Beste P5561GXfrankb,