“Gezellige sfeer met lekker eten”
Beoordeling van The Prince

Keukens: Europees, Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Bergen
30 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier voor ons bezoek aan PSV - Barcelona gegeten. Ze hebben een leuke kaart, met lekkere gerechtjes, en ook de bediening is erg leuk! Er hangt een gezellige sfeer. Zeker een bezoekje waard!

Datum van bezoek: november 2018

30 november 2018 beoordeeld

Als verjaardagscadeau uitgenodigd om hier te eten. De ingang van het restaurant ligt bij de ingang van een hotel en ook als je binnen bent zie je de aanwijzingen naar hotelkamers en de lift er naartoe. Raar. Vrijdagavond, Glow dus hartstikke druk. Maar het voelde goed aan met een fijne sfeer. Je mag p.p. 2 gerechtjes per keer bestellen via een zgnd. invulkaart. Sommige gerechten waren koud en andere te rosé gebakken.
Of het kwam door de drukte, of dat er nieuw personeel rondliep wij weten het niet, maar het ging nogal eens mis met het bestellen van drankjes (vergeten/verkeerde), maar ook met de gerechten(vergeten/verkeerde). Terwijl ze daarvoor toch de invulkaart op hun dienblad hadden liggen. Wij hebben een gezellige avond gehad, maar om nou te zeggen: Wow, wat een leuk tentje daar gaan we vaker naartoe! NEE.

Datum van bezoek: november 2018
27 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

The Princes staat bij ons gelijk aan een gezellige avond, goede sfeer en lekker tafelen.

We zijn al vaak hier wezen eten en het is altijd gezellig en lekker. Personeel is altijd vriendelijk en de eigenaar weet ondertussen wat we graag drinken.

Mijn vriendin roept nog steeds dat ze hier een keer alleen maar toetjes wilt gaan eten. Zo lekker zijn ze allemaal. Tot op heden nog niet gebeurt, waarschijnlijk omdat de rest ook zo lekker is!

Datum van bezoek: mei 2018
24 juni 2018 beoordeeld

We kwamen er binnen en het was leeg. We konden alvast iets drinken want de keuken ging pas om 17.00 uur open. Dit concept kun je vergelijken met kleine porties Tapas. De bediening was vriendelijk. We mochten 2 x per persoon per ronde bestellen. Je kunt 2,5 uur of 3 uur tafelen voor 1 prijs p.p exclusief drinken. Over het algemeen zeg ik niet wauw. Maar de restaurant zag er wel uitnodigend uit. Vond het ook raar dat er iemand op blote voeten daar rond liep. 1 serveerster die alle tafels en toog moest doen. En dat er continue mensen in en uit liepen. Maar schijnbaar is er een hotel erbij. Beter gescheiden houden met restaurant

Datum van bezoek: juni 2018
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij binnenkomst plakkerige tafels.
1 serveerster op 8 tafels... deze bediende ook de bar...

Hierdoor stond ons eten soms 10 minuten onder de warmhoudlamp nadat de keuken gebeld had.

In de keuken kreeg men discussie of een varkenshaas wel of niet gaar was. Beide koks EN serveerster voelden aan het vlees. Niet heel hygienisch...
Kok zat continu aan neus en haren... daarna weer aan de gerechten... ook niet heel hygiënisch.
Soms moesten we 30 minuten wachten tot de volgende tapas kwamen.

Eten was amper gekruid en er was niets wat er echt uit sprong...

Wij gaan hier niet meer naar toe...

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die The Prince bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In The Prince geweest? Deel je ervaringen!