TripAdvisor

20:00
Geclassificeerd als nr. 10 van 564 Restaurants in Eindhoven
Keukens: Frans, Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Beschrijving: Vlot en een vleugje chique! In het centrum van de Lichtstad, oftewel in hartje Eindhoven, gaan wijn en spijs hand in hand bij Dijk9. Tel daar de Brabantse gezelligheid bij op en jouw avond is weer helemaal top! Bij mooi weer neem je plaats op het heerlijke terras en bestel je een verkoelend drankje onder de lommer van de bomen. Geniet van specialiteiten uit de Frans-internationale keuken en neem er vooral een glas wijn bij! Onze ingrediënten worden met zorg en seizoensgebonden gekozen. De verrassingsmenu's en wijnarrangementen zorgen elke keer weer voor een nieuwe beleving
14 september 2019 beoordeeld

Wat hebben wij gister een super avond gehad. Vriendelijke bediening met kennis en super leuk dat er ook een verrassing was voor mijn bijna jarige zus. Wij hebben een topavond gehad en komen vast nog een keer terug!

Datum van bezoek: september 2019
Dorus D, Eigenaar van Dijk9, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

Hi Caro,

Bedankt voor je leuke feedback.
We kunnen niet wachten om jullie de volgende keer weer te verrassen met onze goede service en creatieve gerechten.

Mvg, Thomas Vannisselroij

14 september 2019 beoordeeld

We hebben weer genoten van een heerlijk menu, geserveerd door passionele, gedreven mensen. Ik kamp met nogal wat (moeilijk te combineren) allergieën maar hier werd minutieus op gelet en bij elk van de acht gangen kreeg ik een aangepaste versie op mijn bord. Bij de aangepaste wijnen zaten geen toppers maar ze pasten perfect bij de gerechten. Wij blijven weerkeren.

Beste Katrienmat,

Bedankt voor je leuke recensie! Wij doen inderdaad altijd ons best om rekening te houden met alle allergieën en dieetwensen en het is dan ook leuk om terug te lezen dat dit gewaardeerd wordt.

We hopen jullie binnenkort weer te mogen verwelkomen.

Met culinaire groet, Thomas Vannisselroij

9 september 2019 beoordeeld

Gisteren bij Dijk9 genoten van een high wine lunch. Al onze verwachtingen zijn overtroffen. Gerechtjes waren heerlijk, bediening uitstekend en de wijn top. Wij komen zeker nog een keer terug.

Beste Joke,

Bedankt voor je leuke review. We hopen je binnenkort weer te mogen ontvangen!

Mvg, Thomas Vannisselroij

8 september 2019 beoordeeld

Het 4 gangen zonder toetje verrassings menu was gisteravond een teleurstelling,
De gerechtjes lijken lukraak samengesteld te zijn uit wat er nog in de verschillende potjes en pannetjes te vinden was in de keuken, samenhang van de smaken was ver te zoeken. Het Hoofdgerecht van een streepje buikspek , gedecoreerd met weer kruimels, schuim, jus , weer pannacota van tralala.,,etc etc.: de bediening heeft meer tijd nodig om te vertellen wat voor bijzonders er allemaal op je schaaltje ligt dan om het op te eten. De hoogdravende uitleg lijkt het belangrijkste lijkt te zijn om daarmee te gasten te verbazen . Echter op het moment dat het verhaal verteld is ben je nagenoeg alles al vergeten en kan je de smaken ook niet meer onderscheiden of herleiden. De chef-kok heeft zich wellicht laten inspireren door Noma ?
Samengevat : veel gekunstel op een paar vierkante cm en hoofdgerecht is te klein om hoofdgerecht te kunnen noemen, zelfs bij 4 gangen diner. Teleurstellend.

Datum van bezoek: september 2019
Dorus D, Manager van Dijk9, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 september 2019

Beste Rob Blatter,

Bedankt voor uw uitgebreide recensie. Laat me voorop stellen dat we het erg jammer vinden dat je de avond op deze manier ervaren hebt. Naar mijn idee was er een prettige energie aan tafel en hebben jullie prachtige wijnen uitgekozen uit onze wijnkaart. Helaas heb ik op de avond zelf geen signaal opgevangen waarin het voor mij duidelijk werd dat jullie zo teleurgesteld waren in ons verrassingsmenu. Helaas hebben we hierdoor niet de kans gekregen om op de avond zelf een poging te wagen om uw ervaring te veranderen. Dit neemt overigens niet weg dat we de kritiek zeer serieus nemen en uw recensie ervoor heeft gezorgd dat er een aantal aanpassingen in het menu doorgevoerd zullen worden. Echter hopen wij dat u ons nog een tweede kans zou willen geven, hiervoor zenden we u dan ook graag een mooie kortingsbon toe zodat we u een nieuwe positieve ervaring mee kunnen geven en u wellicht in de toekomst vaker mogen ontvangen.

Mvg, Thomas Vannisselroij (bedrijfsleider Dijk9) tevens uw gastheer van deze avond.

18 augustus 2019 beoordeeld

gisteren zijn we er wezen eten vanwege het 9 jarig jubileum, we komen er ook al 9 jaar en al die jaren is de kwaliteit op een zeer goed niveau en het eten telkens weer afwisselend met een zeer leuke bediening

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Dijk9 bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Dijk9 geweest? Deel je ervaringen!