“Voor het eerst, maar zeker niet voor de laatste keer !!”
Beoordeling van Dijk9

Dijk9
Een tafel reserveren
wo 19-6
20:00
Geclassificeerd als nr. 9 van 545 Restaurants in Eindhoven
Keukens: Frans, Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Beschrijving: Vlot en een vleugje chique! In het centrum van de Lichtstad, oftewel in hartje Eindhoven, gaan wijn en spijs hand in hand bij Dijk9. Tel daar de Brabantse gezelligheid bij op en jouw avond is weer helemaal top! Bij mooi weer neem je plaats op het heerlijke terras en bestel je een verkoelend drankje onder de lommer van de bomen. Geniet van specialiteiten uit de Frans-internationale keuken en neem er vooral een glas wijn bij! Onze ingrediënten worden met zorg en seizoensgebonden gekozen. De verrassingsmenu's en wijnarrangementen zorgen elke keer weer voor een nieuwe beleving
4 weken geleden beoordeeld

Gisteravond met een groep collega's hadden we wat te vieren! Zonder erom te hebben gevraagd werd het feestvarken even in de spotlights gezet tijdens het dessert.
Het eten was boven verwachting van goede kwaliteit, prachtige borden die stuk voor stuk een foto waard zijn maar de smaken waren nog fraaier.
De bediening verdient ook een ster. Leuke jonge enthousiaste mensen met kennis van zaken. Als laatste een groot compliment voor de kok(s)en zoals gezegd ik kom in ieder geval terug !!!!

Datum van bezoek: mei 2019
Dorus D, Eigenaar van Dijk9, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

Beste Lisette,

Wat een geweldige review en bedankt voor alle lof voor onze bediening en keuken personeel.
We kunnen niet wachten om jullie weer in de watten te leggen.

Mvg, Thomas Vannisselroij

4 weken geleden beoordeeld

Dijk9 heeft een kaart met mooie kleine gerechtjes. We hebben onder ander de crispy calamares, de sardientjes, lamb dumplings en de springrolls gegeten. Alles homemade en echt lekker. Perfecte shareddining.

Beste,

Bedankt voor je positieve review, fijn om te lezen dat onze ambachtelijke gastro tapas allemaal gesmaakt hadden.
We hopen jullie snel weer te mogen ontvangen.

12 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke ongedwongen ambiance, vriendelijk personeel en lekker eten. Prijs kwaliteit verhouding heel goed.

Datum van bezoek: mei 2019
Dorus D, Eigenaar van Dijk9, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 mei 2019

Hi Christa,

Bedankt voor het plaatsen van je review.
Het is altijd fijn om terug te lezen dat onze gasten genoten hebben van ons lekkere eten en vriendelijke personeel.

We hopen je snel weer te mogen ontvangen!

11 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Opnieuw heerlijk verrast door de mooie en zeer smaakvolle schilderijtjes op het bord. Toch weer vaker aanschuiven in Dijk 9. Top avond!

Hi Perry,

Bedankt voor je leuke en vooral positieve review.
We hopen je de volgende keer weer in de watten te kunnen leggen.

10 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

‘t Was alweer te lang geleden dat we een avondje Dijk9 gedaan hadden. Benieuwd naar, maar eigenlijk zeker van de kwaliteit nu, goeie vrijdag, ook dat beloofde wel wat.
Vooraf een ceviche van schelvis met harrisa en granny smith. 1e ‘Tussen’ een quiche van asperges en monte enebro geitenkaas.
2e ‘Tussen’ een eigenwijze nicoise met gerookt eidooier.
Als pièce: een goddelijke runderhaas met crispy zwezerik. En een toetje dat ik vergeten ben: teveel geweldige wijnen!
Kortom: wij blijven komen...

Datum van bezoek: april 2019

Hi Willum,

Bedankt voor je positieve feeback. We kunnen niet wachten je de volgende keer weer te verrassen!

Reizigers die Dijk9 bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Dijk9 geweest? Deel je ervaringen!