“3 gangen verrassingslunch, een echte aanrader!”
Beoordeling van Dijk9

Dijk9
Geclassificeerd als nr. 9 van 539 Restaurants in Eindhoven
Keukens: Frans, Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Beschrijving: Vlot en een vleugje chique! In het centrum van de Lichtstad, oftewel in hartje Eindhoven, gaan wijn en spijs hand in hand bij Dijk9. Tel daar de Brabantse gezelligheid bij op en jouw avond is weer helemaal top! Bij mooi weer neem je plaats op het heerlijke terras en bestel je een verkoelend drankje onder de lommer van de bomen. Geniet van specialiteiten uit de Frans-internationale keuken en neem er vooral een glas wijn bij! Onze ingrediënten worden met zorg en seizoensgebonden gekozen. De verrassingsmenu's en wijnarrangementen zorgen elke keer weer voor een nieuwe beleving
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

We lieten ons verrassen door de chef en dat was een goede keus! Heerlijk gegeten, enthousiast personeel en er werd goed rekening gehouden met mijn zwangerschap!

10 februari 2019 beoordeeld

Heerlijk 4 gangen diner gegeten met verrassende smaken en lekkere bijpassende wijnen, top bediening!!

7 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant blijft keer op keer een voltreffer. Leuke gastheer en een creatieve inventieve kok , maken het plaatje compleet! Buiten het lekkere eten, ben ik fan van de mooie uitgebreide wijnkaart .

Datum van bezoek: januari 2019
4 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Via een dinerbon bij Dijk9 terecht gekomen, het was heerlijk. Als voorafje een aperitief ( een likeur met prosecco en ijs) genomen op aanraden van het personeel. Dit was echt een perfecte start van het driegangendiner met wijnarrangement. Het personeel nam de tijd om de gerechten en de wijn toe te lichten. Zeker een aanrader als je een keer wat luxer wilt eten in een sfeervol restaurant!

26 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren voor de tweede keer bij Dijk9 gegeten en het was weer heerlijk! Je gaat echt een keer wat luxer uit eten, voor een redelijke prijs. Het personeel is ook heel erg vriendelijk! Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Dijk9 bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Dijk9 geweest? Deel je ervaringen!