“avondeten weekendje eindhoven”

Dijk9
Geclassificeerd als nr. 9 van 517 Restaurants in Eindhoven
Keukens: Frans, Internationaal
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Vlot en een vleugje chique! In het centrum van de Lichtstad, oftewel in hartje Eindhoven, gaan wijn en spijs hand in hand bij Dijk9. Tel daar de Brabantse gezelligheid bij op en jouw avond is weer helemaal top! Bij mooi weer neem je plaats op het heerlijke terras en bestel je een verkoelend drankje onder de lommer van de bomen. Geniet van specialiteiten uit de Frans-internationale keuken en neem er vooral een glas wijn bij! Onze ingrediënten worden met zorg en seizoensgebonden gekozen. De verrassingsmenu's en wijnarrangementen zorgen elke keer weer voor een nieuwe beleving
31 mei 2018 beoordeeld

verassingsmenu 4 gangen met en zonder dessert genomen. uitstekende kwaliteit van geboden seizoensprodukten op meesterlijke wijze klaar gemaakt. uitstekend aan tafel gebracht met uitleg van gebrachte borden door zeer vriendelijke obers. prijs/kwaliteit in orde. komen zeker terug

12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Top middagmaal gegeten hier. Lekkere salades en goede bediening! Ook heel begrijpend voor allergieën of diëeten.

4 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een cadeaubon van de HEMA hier terecht gekomen. We mochten alles kiezen van de kaart en het bedrag van de cadeaubon zou in mindering gebracht worden.

Gekozen voor salade en een broodje, prima opgemaakt en goede bediening. De toefjes schuim hadden niet echt veel smaak het geheel was echter prima.

Bijzondere clientèle maakte het voor ons op dat moment niet mogelijk om heerlijk en vooral rustig te genieten van het terras aan de voorzijde.

22 april 2018 beoordeeld

Dit restuarant is en blijft een topper!
vriendelijke bediening , leuke gastheer en een vernieuwende chef kok.
prijs kwaliteit gewoonweg zalig !

Datum van bezoek: april 2018
22 maart 2018 beoordeeld

Heerlijk gegeten met het hele gezin! We hadden het 3 gangen gastro menu zonder dessert met het BOB arrangement. Eten werd heel mooi gepresenteerd en was van hoge kwaliteit. Wijnen pasten perfect bij de gerechten. Zeer kundige en klantvriendelijke bediening. Duidelijke uitleg bij eten en drinken.
Goede prijs kwaliteit verhouding. Aanrader!
Echter echte WOW factor ontbrak! Zijn wij verwend?

Datum van bezoek: maart 2018

Reizigers die Dijk9 bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Dijk9 geweest? Deel je ervaringen!