“Aanrader ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Binnenstad
4 weken geleden beoordeeld

Super lekker gegeten met mijn vrouwtje.
Goede sfeer, gezellige personeel!
Uitgebreiden menu kaart, voor ons was de Zalm HEERLIJK!!

Datum van bezoek: september 2019
lottevdzanden1979, Manager van Restaurant Sicilia Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

grazie

21 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gelukkig waren wij mooi op tijd en hadden wij ons eten voor de grote drukte besteld bij ons ging daarom alles goed. Later waren ze door de drukte het overzicht wel wat kwijt. We hebben eerst lekkere bruchetta gehad en vervolgens pasta met zalm en risotto. Beide was het erg smakelijk. Wij zaten buiten maar heb gezien dat het er beneden binnen gezellig en knus uitziet. Ook is er nog een dakterras. Wij hebben prima gegeten!

Datum van bezoek: juni 2019
14 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant Sicilia is een klein, knus restaurant, de inrichting is eenvoudig, je hebt voldoende ruimte tussen de tafels; de kaart is uitgebreid en overzichtelijk, de prijzen zijn heel schappelijk.
Wij hebben gekozen voor een pizza met tonijn en ossobuco. Beide gerechten waren heerlijk, de porties zijn ruim voldoende voor een normale eter. De (droge witte) wijn was heerlijk, fruitig en soepel.
De bediening is erg vriendelijk.
De prijs/kwaliteit verhouding is erg gunstig, mede daardoor is dit restaurant een echte aanrader!

Datum van bezoek: juni 2019
23 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer gezellig restaurant met een italiaanse sfeer.
Eten is super, en de bediening is top
Zeker een aanrader!!

Datum van bezoek: mei 2019
17 mei 2019 beoordeeld

Een eenvoudige echt Italiaanse pizzeria met leuk personeel, gastvrij en zeer hartelijk. veel italianen die in Eindhoven studeren werken hier.

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Restaurant Sicilia Eindhoven bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant
Eindhoven, Noord-Brabant

In Restaurant Sicilia Eindhoven geweest? Deel je ervaringen!