“Echt goed Italiaans eten”

Restaurant Sicilia Eindhoven
Geclassificeerd als nr. 142 van 491 Restaurants in Eindhoven
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Binnenstad
13 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt lekker Italiaans eten.
Voorgerecht scampi’s en bruschetta en tomaten soep met broodjes echt lekker.
Hoofdgerecht vlees en ossobucco ook heel lekker de ossobucco zat voor ons te veel vet aan.
Dit is een echt Italiaans restaurant waar je heel goed kunt eten voor een mooie prijs.
Lekkerder als bij Antonios waar wij heel vaak geweest zijn (maar nooit meer).

24 oktober 2017 beoordeeld

We hadden gereserveerd (was maar goed ook) en konden gelijk aanschuiven. Hartelijke ontvangst me een zeer uitgebreide kaart. Toch voor de pizza's gegaan. Deze waren stuk voor stuk lekker, krokante bodem met prima toppings. Kijken met plezier terug naar ons bezoek.

21 augustus 2017 beoordeeld

Heerlijke pizzas. Voorafje was was goedkoop afgewerkt. Pizza was heerlijk. Mijn vriendin bestelde de gambas vooraf. Op de kaart staat : 3 Gamabas. Toen ze bestelde kreeg ze dus 3 keer 3 Gambas. Communicatie fout maar kan gebeuren met niet Nederlanders in de bediening. Jammer echter dat ze dan ook nog 3 keer op de rekening gezet worden

12 augustus 2017 beoordeeld

Dit restaurant is een belediging voor de Italiaanse keuken. De pasta was overkookt en verre van al dente. De caprese salade was een drama, grof gesneden tomaten niet ontdaan van hun navel en de basilicum was nergens te bekennen. De olijfolie die is gebuikt is aangelengd met zonnebloemolie en de mozzarella is smakeloos. De bodem van de pizza was slap en taai. Ook de toppings waren teleurstellend. Zeer slechte prijs-kwaliteit verhouding! Een pluspunt: de bediening! Deze was zeer aardig en professioneel! We waren een dagje uit vanuit de randstad en deze slechte ervaring heeft onze avond deels verpest. Best knap hoe je zulke makkelijke gerechten zo goed kan verpesten. Bravo, brava!

12 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdig gereserveerd bij Sicilia. Vriendelijke ontvangst. Op de bovenverdieping gegeten. Gehele gezelschap, bestaande uit vijf personen was uiterst tevreden. Overheerlijke gerechten en ook nog snelle en vriendelijke bediening. Echt een aanrader, prima prijs-kwaliteit verhouding.

Reizigers die Restaurant Sicilia Eindhoven bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Restaurant Sicilia Eindhoven geweest? Deel je ervaringen!