“Alles klopt!”

Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Bergen
6 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier geluncht op zaterdag. Lekkere salade, goede service, mooie plek om te zitten.
Salades en broodjes zijn goed gevuld. Garing van de vis in de salade was prima. Broodjes worden vers gebakken. Service met een oprechte glimlach.
Zaak ziet er bijzonder stijlvol en verzorgd uit. Gewoon erg lekker! We komen graag terug voor diner.

Datum van bezoek: april 2019
Basstrijbosch, Eigenaar van 1910 Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 april 2019

Beste Im,

Dank je wel voor je gave recensie.
Uiteraard zijn jullie van harte welkom om nogmaals terug te komen!

6 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lunch gehad bij 1910. Viel toch tegen, weinig smaak en mini porties. Prijs/kwaliteit helemaal uit verhouding voor zo’n restaurant als je kijkt naar gebodene.

Datum van bezoek: maart 2019

Ha Eric,

Daar baal ik van. Volgens mij heb ik jullie zelf geholpen. Had het ons direkt laten weten dan hadden we het meteen opgelost, dat had ons de kans gegeven je toch met een positief en voldaan gevoel aan 1910 over te houden.
Gast tevredenheid is heel aller belangrijkste binnen ons bedrijf.
Graag ontvangen wij je nogmaals, gaarne zouden we dan van je vernemen of het een incident was of dat het chornisch is.

20 maart 2019 beoordeeld

Een aantal jaren geleden voor een etentje van mijn werk bij dit restaurant terecht gekomen. Zodra je hier binnenkomt spreekt de sfeer enorm aan. Medewerkers zijn allemaal vriendelijk, professioneel maar tegelijkertijd informeel op precies de juiste toon.
Ik kom nu ongeveer 2 keer per jaar hier met mijn vrouw wanneer we iets te vieren hebben, incidenteel met een zakelijke klant voor lunch. Dit restaurant heeft me nog nooit teleurgesteld. Ook mensen hier naar doorverwezen die allemaal erg enthousiast waren.
De prijs vind ik zeer fair voor wat je krijgt, bijvoorbeeld 48,50 voor een 5 gangen menu, dat is vergeleken met andere restaurants in dit segment een goede prijs.
Eigenaar loopt vaak rond in de zaak en heeft een relaxte uitstraling. Klant staat altijd centraal. Het is hier altijd druk, door de week of in het weekend, dat zegt genoeg.
Aan te raden om hier tegenwoordig tijdig te reserveren.
Met name de mix van zakelijke en casual klanten zorgt hier voor een leuke sfeer.
Wat mij betreft 1 van de topzaken in Eindhoven.

Datum van bezoek: januari 2019
Basstrijbosch, Eigenaar van 1910 Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 maart 2019

Wow, wat gaaf. Dank je wel voor deze mooie woorden.
Wat voor ons soms zo gewoon lijkt wordt zo wel heel speciaal.

15 februari 2019 beoordeeld

Met Valentijn wilden we een keer naar een restaurant wat iets extra's heeft. 1910 is dat restaurant. Met extra bedoelen we enerzijds dat het eten unieke smaaksensaties biedt, en anderzijds dat de service (bediening) er bovenuit springt. We kregen beide. Als voorbeeld: mijn vriendin is zwanger, dus we vroegen bij haar gerecht om de saus zonder alcohol te serveren. Per ongeluk toch met alcohol gekregen. Dit is met veel excuses gecorrigeerd, en ze hebben een aangepast sausje voor haar gemaakt. Dat sausje bleek heerlijk te zijn. Al met al voelden we ons goed behandeld, door attent personeel dat hun werk en hun gasten serieus neemt. Je betaalt meer, maar ze maken het waar. Wij komen hier zeker terug, voor zowel het heerlijke eten als de prettige behandeling.

Datum van bezoek: februari 2019

Beste Johan,

Dank je wel dat je een de moeite hebt genomen om dit mooie stuk te schrijven.
Ik zou zeggen tot de volgende keer!

28 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant heeft t. Een fijne ambiance. Je hoeft je niet opgeprikt te voelen, het personeel stelt je op je gemak door losjes en persoonlijk te zijn. De gerechten ( club sandwich, salade met hoen, aardappelsoep met truffel en soep van geroosterde paprika) waren perfect. Prima portie, goed op temperatuur, niet te zout, plaatjes om te zien. Heerlijk. Heerlijke koffie met flink stuk ‘blondie’ erbij. Top. Aanrader.

Datum van bezoek: januari 2019

Loes,
Dank je wel voor je wel voor je mooie recensie.

Reizigers die 1910 Restaurant bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In 1910 Restaurant geweest? Deel je ervaringen!