“Business meets casual”
Beoordeling van 1910 Restaurant

1910 Restaurant
Reserveren met
1910 Restaurant is niet beschikbaar via onze online partner voor de tijd die je hebt geselecteerd.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 13 van 541 Restaurants in Eindhoven
Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Bergen
20 maart 2019 beoordeeld

Een aantal jaren geleden voor een etentje van mijn werk bij dit restaurant terecht gekomen. Zodra je hier binnenkomt spreekt de sfeer enorm aan. Medewerkers zijn allemaal vriendelijk, professioneel maar tegelijkertijd informeel op precies de juiste toon.
Ik kom nu ongeveer 2 keer per jaar hier met mijn vrouw wanneer we iets te vieren hebben, incidenteel met een zakelijke klant voor lunch. Dit restaurant heeft me nog nooit teleurgesteld. Ook mensen hier naar doorverwezen die allemaal erg enthousiast waren.
De prijs vind ik zeer fair voor wat je krijgt, bijvoorbeeld 48,50 voor een 5 gangen menu, dat is vergeleken met andere restaurants in dit segment een goede prijs.
Eigenaar loopt vaak rond in de zaak en heeft een relaxte uitstraling. Klant staat altijd centraal. Het is hier altijd druk, door de week of in het weekend, dat zegt genoeg.
Aan te raden om hier tegenwoordig tijdig te reserveren.
Met name de mix van zakelijke en casual klanten zorgt hier voor een leuke sfeer.
Wat mij betreft 1 van de topzaken in Eindhoven.

Datum van bezoek: januari 2019
Basstrijbosch, Eigenaar van 1910 Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 maart 2019

Wow, wat gaaf. Dank je wel voor deze mooie woorden.
Wat voor ons soms zo gewoon lijkt wordt zo wel heel speciaal.

15 februari 2019 beoordeeld

Met Valentijn wilden we een keer naar een restaurant wat iets extra's heeft. 1910 is dat restaurant. Met extra bedoelen we enerzijds dat het eten unieke smaaksensaties biedt, en anderzijds dat de service (bediening) er bovenuit springt. We kregen beide. Als voorbeeld: mijn vriendin is zwanger, dus we vroegen bij haar gerecht om de saus zonder alcohol te serveren. Per ongeluk toch met alcohol gekregen. Dit is met veel excuses gecorrigeerd, en ze hebben een aangepast sausje voor haar gemaakt. Dat sausje bleek heerlijk te zijn. Al met al voelden we ons goed behandeld, door attent personeel dat hun werk en hun gasten serieus neemt. Je betaalt meer, maar ze maken het waar. Wij komen hier zeker terug, voor zowel het heerlijke eten als de prettige behandeling.

Datum van bezoek: februari 2019

Beste Johan,

Dank je wel dat je een de moeite hebt genomen om dit mooie stuk te schrijven.
Ik zou zeggen tot de volgende keer!

28 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant heeft t. Een fijne ambiance. Je hoeft je niet opgeprikt te voelen, het personeel stelt je op je gemak door losjes en persoonlijk te zijn. De gerechten ( club sandwich, salade met hoen, aardappelsoep met truffel en soep van geroosterde paprika) waren perfect. Prima portie, goed op temperatuur, niet te zout, plaatjes om te zien. Heerlijk. Heerlijke koffie met flink stuk ‘blondie’ erbij. Top. Aanrader.

Loes,
Dank je wel voor je wel voor je mooie recensie.

19 januari 2019 beoordeeld

Dinsdagavond hier met een vriendin gegeten. Ontvangst en bediening erg goed en plezierig. Leuke inrichting. We namen een verrassingsmenu van een voor- en een hoofdgerecht. Voorgerecht was heerlijk, toen het hoofdgerecht geserveerd werd gaf men aan dat het kalfsukade was en dat sprak ons aan. Het bleek echter entrecote te zijn en die viel ons wat tegen, is ook minder onze smaak.

Datum van bezoek: januari 2019
Basstrijbosch, Eigenaar van 1910 Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 januari 2019

Beste Brigitte,

Dank je wel voor je goede recensie, ondanks een "schoonheidsfoutje" toch een goed stuk.

27 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten met een top bediening en gastronomie. Zeer vriendelijke personeel met aandacht voor de gasten! Het vegetarisch menu was zeer smakelijk en het verrassingsmenu zeker verrassend. De opmaak en wijnkeuze maakten het verhaal compleet.

Aanrader voor een volgend diner!

Datum van bezoek: december 2018

Dank je wel voor de mooie recensie, blijft toch altijd gaaf als gasten de moeite nemen om een goede recensie te schrijven.

Reizigers die 1910 Restaurant bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In 1910 Restaurant geweest? Deel je ervaringen!