“Je betaalt wat meer, en je krijgt veel meer”
Beoordeling van 1910 Restaurant

1910 Restaurant
Geclassificeerd als nr. 2 van 18 Dessert in Eindhoven
Keukens: Internationaal
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Bergen
4 weken geleden beoordeeld

Met Valentijn wilden we een keer naar een restaurant wat iets extra's heeft. 1910 is dat restaurant. Met extra bedoelen we enerzijds dat het eten unieke smaaksensaties biedt, en anderzijds dat de service (bediening) er bovenuit springt. We kregen beide. Als voorbeeld: mijn vriendin is zwanger, dus we vroegen bij haar gerecht om de saus zonder alcohol te serveren. Per ongeluk toch met alcohol gekregen. Dit is met veel excuses gecorrigeerd, en ze hebben een aangepast sausje voor haar gemaakt. Dat sausje bleek heerlijk te zijn. Al met al voelden we ons goed behandeld, door attent personeel dat hun werk en hun gasten serieus neemt. Je betaalt meer, maar ze maken het waar. Wij komen hier zeker terug, voor zowel het heerlijke eten als de prettige behandeling.

Datum van bezoek: februari 2019
Basstrijbosch, Eigenaar van 1910 Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd gisteren

Beste Johan,

Dank je wel dat je een de moeite hebt genomen om dit mooie stuk te schrijven.
Ik zou zeggen tot de volgende keer!

28 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant heeft t. Een fijne ambiance. Je hoeft je niet opgeprikt te voelen, het personeel stelt je op je gemak door losjes en persoonlijk te zijn. De gerechten ( club sandwich, salade met hoen, aardappelsoep met truffel en soep van geroosterde paprika) waren perfect. Prima portie, goed op temperatuur, niet te zout, plaatjes om te zien. Heerlijk. Heerlijke koffie met flink stuk ‘blondie’ erbij. Top. Aanrader.

Datum van bezoek: januari 2019

Loes,
Dank je wel voor je wel voor je mooie recensie.

19 januari 2019 beoordeeld

Dinsdagavond hier met een vriendin gegeten. Ontvangst en bediening erg goed en plezierig. Leuke inrichting. We namen een verrassingsmenu van een voor- en een hoofdgerecht. Voorgerecht was heerlijk, toen het hoofdgerecht geserveerd werd gaf men aan dat het kalfsukade was en dat sprak ons aan. Het bleek echter entrecote te zijn en die viel ons wat tegen, is ook minder onze smaak.

Datum van bezoek: januari 2019
Basstrijbosch, Eigenaar van 1910 Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 januari 2019

Beste Brigitte,

Dank je wel voor je goede recensie, ondanks een "schoonheidsfoutje" toch een goed stuk.

27 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten met een top bediening en gastronomie. Zeer vriendelijke personeel met aandacht voor de gasten! Het vegetarisch menu was zeer smakelijk en het verrassingsmenu zeker verrassend. De opmaak en wijnkeuze maakten het verhaal compleet.

Aanrader voor een volgend diner!

Datum van bezoek: december 2018

Dank je wel voor de mooie recensie, blijft toch altijd gaaf als gasten de moeite nemen om een goede recensie te schrijven.

23 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een ontspannen avond beleefd bij 1910. De sommelier was top en bracht ons passende wijnen bij de heerlijke gerechten.

Datum van bezoek: december 2018

Ha Ilona,
Dank je wel dat je de moeite hebt genomen iets over 1910 te schrijven. Thanks

Reizigers die 1910 Restaurant bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In 1910 Restaurant geweest? Deel je ervaringen!