“Minder”

Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Bergen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Inmiddels al enkele keren geluncht bij 1910. En steeds als we aanschuiven wordt het minder.
Bestellen in de loop van de jaren geregeld hetzelfde, Club 1910, en steeds wordt de kwaliteit en kwantiteit minder en minder. Deze keer vond ik het echt op een diepte punt zitten.
Zeker omdat het er ook niet goedkoper op wordt.
Erg jammer....voorlopig maar even niet meer.

Basstrijbosch, Eigenaar van 1910 Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 juni 2018

Ha Angela,
Ik vind het zeer spijtig dit te lezen en je snapt dat jouw ervaring uiteraard niet de bedoeling is.
Graag zou ik met je in contact komen om eens over je bevindingen van gedachte te wisselen.
Ik kan het enorm waarderen als gasten kritisch naar de het gebodene kijken en met hun feedback kunnen
we slot van rekening alleen maar beter worden.
Dank je voor je bevindingen.

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Sfeervol restaurant zoals binnen als buiten, op een toplocatie in Eindhoven.
Gerechten waren erg goed en alles is tot in de details verzorgd. Het personeel is vriendelijk en gastvrij. Echt een aanrader!

Laura, dank je wel!

17 mei 2018 beoordeeld

De ontvangst was aangenaam, vrijheid van tafelkeuze in aparte rustige plekken in diverse kamers. Zeer vriendelijke bediening met uitgebreide toelichting van gerechten en drankjes. Niet ver van een uitgaan centrum

Beste Jan,

Dank je wel.

12 mei 2018 beoordeeld

Een sfeervol restaurant in het centrum van Eindhoven. De bediening & service is van de hoogste standaard, waardoor je je bij binnenkomst direct welkom voelt.

1910 beschikt over een mooie gevarieerde kaart, met voor ieder wat wils. Wij hebben hier al meerdere malen gegeten en hebben alle avonden ontzettend genoten.

Zoek je een restaurant voor een mooie avond genieten dan is 1910 the place to go.

Beste Niels,

Super bedankt voor de mooie recensie

6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het begon, gerechten werden afwisselend gebracht door de bediening en door piepjong keukenpersoneel, die zoals ze zeiden de gerechten zelf gemaakt hadden. Kennelijk bedoeld om deze mensen de waardering van de klant te laten voelen, echter als klant krijg je hierdoor het beeld dat de keuken door onervaren mensen gevoerd wordt die een keukentrucje aan het kopiëren zijn. Dit werd later ook pijnlijk duidelijk. Als je zoiets doet, moet de chef dit doen, dit was commercieel gezien geen goede zet. De bediening ziet er redelijk uit alleen de baas leek in z’n vrije tijdskleding te lopen. Beetje eetcafé achtig. Als je als baas zo graag wil laten zien dat je de baas bent en je denkt dat je je daardoor niet hoeft te conformeren aan de kleding voorschriften van de rest van het personeel, laat je dan adviseren.
We hadden zeer nadrukkelijk vermeldt bij aanvang dat we voor 1 persoon lactosevrije gerechten nodig hadden en dit na de komst van de amuse en daarna de broodstengels nog eens gevraagd. Toen als vierde keer nogmaals; hoeven we ons nu echt geen zorgen te maken over lactosevrij? Er werd ons verzekerd dat we met een gerust gevoel konden genieten. De eerste 3 gerechten gingen goed, althans als kenner en levensmiddelentechnoloog kon ik beoordelen dat het met zeer grote waarschijnlijkheid goed zat. Het hoofdgerecht werd geserveerd door de baas. Deze had zich nog niet met ons bemoeid maar schoof nu het hoofdgerecht op tafel. Hij raffelde het praatje over wat we voorgeschoteld kregen even af en weg was hij.
Tot onze schrik ontdekte we halverwege dat er op 2 borden aardappelpuree lag en op 1 bord niet. De persoon met de stofwisselingsziekte was al halverwege het foute gerecht. Nu zijn er stofwisselingsziektes waarbij een fout zeer ernstige gevolgen kan hebben en blijvende schades kan veroorzaken. Dat is ook bij ons het geval. Zeer verontwaardigd zijn we opgestaan. Heb 100 euro afgerend om ons zelf niet te laten kennen. Ik overweeg een strafzaak in te zetten tegen dit restaurant, het piepjonge keukenpersoneel kan hun verantwoordelijkheid nog niet nemen en worden niet goed aangestuurd. De baas vluchtte naar de keuken toen hij het hoorde via de bediening. Als gast met een dieet ben je niet veilig hier. De leiding is ongeschikt. Hij wist er niet van en de keuken had niets tegen hem gezegd. Iemand die de leiding wel in de vingers zou alle bijzonderheden van die avond kennen. Deze baas niet. Zijn nonchalance heeft schade aangebracht en hiervoor zal hij zich moeten gaan verantwoorden!!!

Basstrijbosch, Eigenaar van 1910 Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 mei 2018

Beste Baab01,

Dank voor uw recentie, ik refereer nogmaals naar het persoonlijke bericht dat ik u op de avond van het diner al stuurde. Waar u tot op heden niet de moeite voor heeft genomen op te antwoorden.

Zoals ook al in het bericht vermeld!

Mijn oprecht welgemeende excuses dat ik en niet mijn collega's u avond heb verpest.

Groet Bas Strijbosch
Eigenaar 1910

Reizigers die 1910 Restaurant bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In 1910 Restaurant geweest? Deel je ervaringen!