“Mooi restaurant ”

Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Bergen
8 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier met collega's gaan eten, het is een mooi restaurant. Het voorgerecht met de vis smaakte geweldig! de schotel met het halal rund had een rare smaak. Het dessert met rode biet was apart maar niet voor herhaling vatbaar. Alhoewel het een van de betere restaurants van Eindhoven is, Weet ik niet of ik hier nog een keer zou gaan eten.

18 augustus 2017 beoordeeld

De zakenlunch die we geserveerd kregen was gewoon niet lekker. Het was deze dag heel erg warm en om dan buiten een rauw ei te serveren op rauw vlees! Daarna kwam bavette en daar was niet door heen te kauwen. We hadden met 4 personen een verrassingslunch maar omdat 1 persoon geen vis lust, kregen we allemaal vlees. Er werd niet persoonlijk gevraagd of we vis of vlees wensten.

Basstrijbosch, Eigenaar van 1910 Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 augustus 2017

Beste Gubbels,
Er werd wel persoonlijk aan u gevraagd of er iets is wat u niet luste en of dat alles naar wens was geweest!
Daar was de uitgelezen kans om te reageren, niet 3 weken nadien.
Sorry dat ik zo reageer, maar u zou het ook fijn vinden als u zakelijk een eerlijke kans kreeg om te reageren, nu kan ik er niets meer aan doen!

Een TripAdvisor-lid
7 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel goed 3 gangen verrassing diner gegeten met prima Portugese huiswijn en de Port uit 1999 mocht er ook zijn. Fijne bediening kortom alle credits naar 1910

5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier een paar keer lekker geluncht maar vandaag viel het tegen,ten eerste was de kipsalade met de krokante kip van de kaart af,dan maar een tonijnsalade,klein bordje voor die prijs.
Ik had een yoghurt tropisch maar dat was helaas ook een kleine schaaltje voor 10.50,

Basstrijbosch, Eigenaar van 1910 Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 augustus 2017

Beste Ron, dank je voor je eerlijke feedback!
De tonijnsalade kan ik niet echt over oordelen, maar bij navraag over de yoghurt geef k je helemaal gelijk. (Meteen aangepast)
Sorry voor de miskleun

2 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond voor het eerst bij 1910 gegeten, hier was enorm vriendelijk en behulpzaam personeel. Maar het eten zelf vooral, was overheerlijk. Hier een aantal uur genoten met z'n allen. Tip: kies het verrassingsmenu, dat was echt een heerlijk menu

Reizigers die 1910 Restaurant bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In 1910 Restaurant geweest? Deel je ervaringen!