TripAdvisor

Voeg deze dan toe!
Pummarò Pizze e Pasta
Geclassificeerd als nr. 393 van 564 Restaurants in Eindhoven
14 september 2019 beoordeeld

Het is een klein Italiaans restaurant met vriendelijke mensen binnen is maar plaats voor 20 gasten dus reserveren is aan te raden. met goed weer is het lekker zitten op het terras daar is meer plaats. Alles ziet er netjes uit, de pitzas zijn zeer goed belegt en smakken voortreffelijk en de pasta zijn goed gevuld, ze schenken een lekker glad wijn. De kaart is niet groot maar geeft toch voldoende keuze. Zekker een aan rader. Afhalen kan hier ook

Datum van bezoek: september 2019
20 augustus 2019 beoordeeld

Heerlijk op het terras gezeten voor diner. De menukaart is overzichtelijk; Een aantal voorgerechtjes en salades, 13 pizza's (€7,50 tot €12,50) en 8 pasta's (max. € 12,50) om uit te kiezen en 2 desserts.
De pizza's waren zeer goed belegd, goed van formaat en superlekker! De pasta met zeevruchten, lasagne en penne al tartufo met gerookte kip waren ook top! De pasta's zijn smaakvol en worden in een beschaafde portie (passend bij de prijs) geserveerd. Hierdoor heeft een wat grotere eter nog ruimte voor de zalige tiramisu! Of een voorgerecht of antipasti om te delen als je niet van zoet houdt.

Dit restaurant is nog maar een paar weken open, maar nu al drukbezocht. Heel knap hoe ze met de drukte omgaan. De bediening was erg vriendelijk en we hoefden ook niet lang te wachten op drankjes of eten.
Wel 2 kleine verbeterpuntjes, wat ons betreft:
De penne en spaghetti kwamen op een vrij groot langwerpig bord. De pasta koelde daardoor vrij snel af. De portie penne leek door het grote bord in eerste instantie ook wat klein, maar was voor mij zeker genoeg. Wellicht is een rond bord een beter keuze...
Verder miste ik (die graag foto's van eten maakt) wat aankleding van de pasta's (partje citroen op de spaghetti met zeevruchten en wat verse peterselie of rucola op de penne). Dat had het helemaal afgemaakt. De lasagne had wel wat peterselie, dus misschien bij de pasta's even vergeten? Kan gebeuren natuurlijk.
Volgende keer zit het er vast bij. En een volgende keer zit er voor ons zeker in!
Dan zal ik ook wat mooi foto's maken en hier en op Instagram delen.

Oh ja; parkeren kan (gratis) op het plein voor de kerk.

Datum van bezoek: augustus 2019
1 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Pummarò Pizze e Pasta bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Pummarò Pizze e Pasta geweest? Deel je ervaringen!