Vandaag geopend: 13:30 - 21:30
Hoogtepunten uit beoordelingen
Dit moet je gedaan hebben. Zo geweldig !!

Dit is echt super. Echt een uitje wat het hele gezin leuk vind. Moet je gewoon ervaren.we komen ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld
WendyS2730
WAUW!!!

Dit was ECHT een gave ervaring. Wij waren met een stel collega's en een beperkt budget, maar dat ... meer lezen

2 weken geleden beoordeeld
Rachel B
Lees alle 32 beoordelingen

Google
Populaire tours & activiteiten in en om Eindhoven
Beoordeeld op 3 september 2019

Wat een geweldige ervaring was dit! Wanneer je een keer iets spectaculairs wilt gaan doen met je collega's dan moet je hier zijn!! We hebben echt een leuk teambuilding uitje gehad! Zeker ook leuk om een keer met vrienden te gaan, ik kom zeker nog een keer terug!! Team NexxtVR bedankt!

Beoordeeld op 2 september 2019

Het was een ervaring om nooit te vergeten. Zo gaaf om dit mee te mogen maken. Ik zou het dan ook iedereen aanraden. In één woord: GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!

Beoordeeld op 2 september 2019

spectaculair uitje. Werden goed begeleid door de mensen. Diverse ervaringen in VR.
Nog nooit gedaan en is zeker de moeite waard om eens te doen. Er wordt goed voor je gezorgd. Dit is vooral tof om eens met mensen van je werk te doen. Stukken leuker als paintballen en/of kanoën in de Ardennen. Ik zeg doen!

Beoordeeld op 26 augustus 2019

Samen met mijn gezin wezen VR-en, we werden vriendelijk ontvangen en werden de gehele tijd goed begeleid door de mensen die daar werken en echt passie hebben voor de VR, je hebt er veel variatie en ik ga zeker nog een terug komen met vrienden om samen een Shooter te spelen. Het was een super ervaring!!!

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 7 augustus 2019

Leuk om met vrienden een actieve activiteit te doen. Een nieuwe ervaring waarin je kan lachen, ontdekken en spanning kan ervaren.Alles is schoon en het team is erg vriendelijk en zeer professioneel. Wij komen snel een keer terug!

Datum van activiteit: augustus 2019