Beoordeeld op 18 oktober 2016 via mobiele applicatie

Het hotel is verdeeld over verschillende huisjes in dezelfde straat. De kamertjes zijn prima formaat, koelkastje, tv, wasbak enz. De gedeelde badkamer zijn wij zelf niet zo van, wc was niet zo fris door een medebezoeker. Verder top hotel met vriendelijke mensen en een leuke kamer.

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 20 mei 2016 via mobiele applicatie

Leuke accommodatie midden in het centrum van Eindhoven.
Dat uitstekende service ook goedkoop kan zijn maken deze mensen dubbel en dwars waar.
Mooie schone kamers, eenvoudige inrichting maar met goede matrassen / bedden.
Het gezamenlijk sanitair is brandschoon en in zeer goede staat.
Wij stonden versteld, waren verrast en je kunt smorgens een ontbijt nemen voor nog geen tientje.
Absoluut een aanrader als je op doorreis bent of een paar dagen van Eindhoven en omgeving wilt genieten.
5 sterren dus

Datum van verblijf: april 2016
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 25 april 2016 via mobiele applicatie

Centrale ligging. Ouder pand. Kamers voldoen. Geen luxe fratsen. geen dubbel glas, geluid dringt door. Bedden prima. Prijs kwaliteit verhouding goed. Ontbijt ook prima bij de prijs in. Gedeelde toiletten en badkamer. Voor de kleine portemonnee een aanrader. Personeel behulpzaam en veel service.

Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 29 december 2014

Dit jaar slechts tweemaal hier geslapen van 26 op 27 april en van 12 op 13 juli. In de afgelopen 4/5 jaar echter al vele malen bij dit Budgethotel overnacht. Meestal i.v.m. bezoeken van wedstrijden van PSV, maar ook gewoon voor een avondje stappen in Eindhoven. In het begin altijd de boeking gedaan via Booking.com, maar het is voordeliger om dit via het hotel zelf te regelen. De incheck verloop telkens vlekkeloos. Je ontvangt een sleutel voor de beneden deur van je huis en voor je kamerdeur. De kamers zijn altijd netjes in orde en ook de douches/toiletten zijn prima. De prijs van slechts EUR 28,- inclusief toeristenbelasting is perfect. Naast de receptie ligt een broodjeszaak en hier is het perfect lunchen. Daarnaast is het Wilhelminaplein een leuk en gezellig plein met leuke kroegen. Absoluut het beste en goedkoopste budgethotel van Eindhoven!

Kamertip: Als je de keuze hebt zou ik kiezen voor het pand waar de receptie ook zit. Hier heb ik al vele malen gelogeerd en dit is prima.
Datum van verblijf: juli 2014
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 22 februari 2014

Bij aankomst vriendelijke ontvangst , de kamers zijn ingedeeld in rijwoningen die je dat extra vakantiehuis gevoel geven . Alhoewel we de douche en toillet delen moesten waren die netjes onderhouden , middengrote koelkast met vriesvak op de kamer die geen lawaai maakte was ook een extra pluspunt . Minpunt dat er tijdens ons verblijf van 1 nacht een groep jongeren ook daar overnachte en we wat lawaai overlast hadden van dichthooiende deuren als er gebruik werd gemaakt van de sanitaire voorzieningen door hen , maar voor de rest zou ik dit budgethotel zeker aanraden aan andere reizigers . Alles ligt vlakbij op wandelafstand

Kamertip: Ben je geen vaste slaper zou ik een kamer vragen die niet vlak naast de sanitaire voorzieningen ligt of op het tweede verdiep , je kan er ook op voorhand vragen of je een kamer wenst met twee apparte bedden of een 2 persoonsbed ,kan je moeilijk trappen doen is er op de beneden ook sanitaire voorziening , als mogelijk doen ze daar helemaal niet moeilijk over
Datum van verblijf: februari 2014