“Gezellig borrelen en eten ”
Beoordeling van The Trafalgar Pub

The Trafalgar Pub
Geclassificeerd als nr. 27 van 540 Restaurants in Eindhoven
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Binnenstad
26 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gereserveerd, was maar goed ook, want was goed druk toen we aankwamen om 18.00 uur op de zondagavond, 2 dagen voor 1ste kerstdag.
Eerst gezellig geborreld aan de bar, daarna aan tafel. Inrichting en kaart lijkt niks veranderd sinds 15 jaar geleden, dat we er regelmatig kwamen.
Met z’n vieren gegeten. Allerlei verschillende voor-, hoofd- en nagerechten besteld. Allemaal prima. Bediening vriendelijk en werkt hard.
Was als van ouds gezellig!

Datum van bezoek: december 2018

3 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond hier wezen eten met 10 neven-nichten.
We zaten achterin de zaak, wat fijn was.
Het was super druk!
Maar daar hadden we eigenlijk geen last van.

Ik had de geitenkaas als voorafje.
Als hoofdgerecht een gerecht met krokante kip.
En als toetje een vanille fudge.

Allemaal super lekker en echt niet duur.
Goede prijs kwaliteit!
De bediening kwam zo nu en dan vragen of we wat wilde drinken.

Wij komen hier zeker nog eens terug!

Datum van bezoek: november 2018
3 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik was hier 20 jaar geleden voor het laatst geweest. Nu besloten -voorafgaand aan een concert in De Effenaar- hier weer eens een hapje te gaan eten. Gelukkig hadden we gereserveerd, want het restaurant zat bomvol. Dit overigens in tegenstelling tot de andere restaurants op de Dommelstraat, die we voorbij liepen en waar het treurig leeg was. Er hangt meteen bij binnenkomst een gezellige sfeer in de pub en het publiek is heel divers. Het interieur is in twintig jaar tijd overigens niet veranderd en ziet er nog steeds afgeleefd en ietwat ranzig uit. We kozen vooraf voor het vleesplankje. Dat was een goede keuze; lekkere vleeswaren, brood en smeersels. Meer dan genoeg voor twee personen. We hadden een fles rode huiswijn en die is oké. Niet slecht, maar ook niet bijzonder. Als hoofdgerecht de schnitzel. Ook niet bijzonder, wel grote borden, veel friet en sla. (Jammer dat je de mayo los moet bijbestellen... ) Volgende keer zou ik voor een pie gaan, die zagen er goed uit, maar de bereidingstijd is langer en daar haddden we nu geen tijd voor. Geen dessert genomen, want we zaten echt vol. Personeel werkt hard en is vriendelijk.
Ik heb getwijfeld tussen 3 en 4 bolletjes; ik heb echter een gezellige avond gehad en de prijs-kwaliteit verhouding is prima in orde, dus vandaar de 4 bolletjes.

Datum van bezoek: november 2018
30 september 2018 beoordeeld

Niet voor niets is dit al jaren een topper in Eindhoven. Het is hier gezellig, en je kunt er lekker eten. Aanrader!

Datum van bezoek: september 2018
15 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Al jaren komen wij hier en nog altijd genieten wij van ieder bezoek. Bediening is snel, gezellig en is zeer vriendelijk. Het eten....top en lekker. De menukaart zit zo in elkaar dat iedereen een heerlijke keus kan maken. Het is er altijd druk dus wel reserveren. Aanrader.....garnalen potje vooraf en een pie als hoofdgerecht. Als je echt gezellig wil uit eten.....dan is dit een must!

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die The Trafalgar Pub bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In The Trafalgar Pub geweest? Deel je ervaringen!