“Heerlijk Thais eten in een woonwijk”
Beoordeling van Restaurant Sala Thai

Restaurant Sala Thai
Reserveren met
Restaurant Sala Thai is niet beschikbaar via onze online partner voor de tijd die je hebt geselecteerd.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 51 van 541 Restaurants in Eindhoven
Keukens: Thais
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
3 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen al 15 jaar bij deze Thai met zijn huiskamer gevoel. Hele prettige bediening, veel vaste klanten en de gerechten zijn heerlijk. Wel iets duurder en voor grote eters zijn de porties aan de kleine kant. Geen kroepoek of iets anders vooraf bij het drankje, dat is jammer. De chocolade bij de koffie dan weer wel.

Datum van bezoek: januari 2019

20 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Sala Thai is een gezellig (ietwat gedateerd) Thais restaurantje. Wij namen het proeverij voorgerecht € 14,95 pp:lekker maar voor dat geld heb je normaal meer eten met duurdere ingrediënten. Verder aten we een hoofdgerecht en betaalden we voor een bijgerecht (schaaltje groenten) € 10,75 (ook aan de dure kant..). Tot slot dronk ik nog een glas rode wijn waarvoor ik € 5,50 moest afrekenen. Samengevat: de smaken waren goed, maar de prijs voor sommige dingen mag in mijn ogen wat omlaag!

Datum van bezoek: januari 2019
16 januari 2019 beoordeeld

Heeft wat weg van een gezellige huiskamer waar je uitstekende Thaise maaltijden geserveerd krijgt. Smaakvol en vers eten, met een authentieke Thaise smaak. Gecombineerd met een origineel Chang biertje geeft het geheel echt een `Thaise ervaring. Voor de liefhebber van Thai food zeker een aanrader.

Datum van bezoek: september 2018
15 januari 2019 beoordeeld

Eten by Sala Thai klopt gewoon. De atmosfeer is relaxed en met een attente bediening voel je je al snel thuis. De kwaliteit van het eten is goed en (voorzover mijn eigen ervaring rijkt) is authentiek te noemen. Ik heb van mijn avond by Sala Thai genoten en kan het iedereen aanraden.

Datum van bezoek: december 2018
30 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Net even buiten het centrum zit dit uitmuntend Thais restaurant. Ze hebben verschillende menu’s die zeer de moeite waard zijn. Wij gingen voor het Sala Thai menu en werden meegenomen naar de diverse smaken die er in Thailand zijn. Volgende keer gaan we voor de smaken van Thailand menu, wat 10 gangen bevat. Een echte aanrader voor de liefhebber van Thais eten.

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die Restaurant Sala Thai bekeken, bekeken ook

Oisterwijk, Noord-Brabant

In Restaurant Sala Thai geweest? Deel je ervaringen!