“Fijn sfeertje”

Restaurant The City
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 5 van 549 Restaurants in Eindhoven
Wijk: Bergen
Beschrijving: Op het menu vind je heerlijke Aziatische gerechten en vlees- en vis-gerechten gebarbecued in de houtskool grill. De keuken is geïnspireerd door de authentieke Aziatische keuken met een vleugje fusion uit Europa en Zuid Amerika. 'Gewoon lekker en goed eten van verse ingrediënten!' Bereid in de pan, Teppanyaki of in onze Spaanse Josper houtskooloven.
17 juli 2020 beoordeeld

Op een donderdag avond hier gegeten. 12 gangeneitjes verrassing menu, we wilde graag ook met sushi, dit was geen probleem en werd extra in de gangetjes verwerkt. 8 gangetjes zou ook genoeg zijn geweest, zeker genoeg gegeten. Super fijne en vriendelijke bediening. Prijs - kwaliteit verhouding helemaal prima.

Datum van bezoek: juli 2020
restaurantthecity, General Manager van Restaurant The City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juli 2020

Dank u voor uw positieve reactie. We zijn blij dat u van de avond hebt genoten. Hopelijk tot een volgende keer.

15 juli 2020 beoordeeld

Qua niveau deed het eten denken aan een bruin café en moet zozeer aan Aziatische fusion. De locatie en bediening waren beide wel goed. Zou persoonlijk geen tweede keer teruggaan.

Datum van bezoek: juli 2020
restaurantthecity, Marketing van Restaurant The City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juli 2020

We bieden onze gasten Aziatische tapas gerechten en charcoal gerechten aan. Betaalbaar en lekker eten in een gezellige sfeer.

8 juli 2020 beoordeeld

Relaxt zitten en heerlijk gegeten, een aanrader als je van Aziatisch eten houdt. Super aardig personeel

Datum van bezoek: juli 2020
restaurantthecity, General Manager van Restaurant The City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juli 2020

Dank u voor uw positieve reactie. We zijn blij dat u een fijne avond in ons restaurant hebt gehad. Hopelijk tot snel.

2 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig restaurant. Heerlijk gegeten. Houd zich keurig aan 1,5 meter regels. Tapas maar dan Aziatisch.

Datum van bezoek: juli 2020
restaurantthecity, General Manager van Restaurant The City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juli 2020

Dank u voor uw reactie. Het zijn bijzondere tijden, maar we streven er naar om in deze periode onze gasten een fijne avond te bezorgen. Hopelijk tot een volgende keer.

15 juni 2020 beoordeeld

Wij hebben op het knusse dakterras genoten van het echt goede eten en de vriendelijkheid/persoonlijke benadering van de eigenaresse. (denk tenminste dat ze dat was) Dit was even op vakantie zijn in eigen woonplaats! De formule van 12 'verrassings'-gerechtjes is een vondst! Het is alsof je 12 voorgerechtjes krijgt. Allemaal heel verschillend en allemaal heerlijk. Je hoeft dus niet te kiezen van de kaart en krijgt toch van alles wat. Top!

Datum van bezoek: juni 2020
restaurantthecity, Eigenaar van Restaurant The City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juni 2020

Dank u voor uw leuke terugkoppeling. Heel gezellig dat jullie kwamen dineren op ons dakterras. Hopelijk tot een volgende keer.

Reizigers die Restaurant The City bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

Nuenen, Noord-Brabant
Eindhoven, Noord-Brabant

In Restaurant The City geweest? Deel je ervaringen!