“Sharing food: tof !”
Beoordeling van Restaurant The City

Restaurant The City
Geclassificeerd als nr. 1 van 564 Restaurants in Eindhoven
Beschrijving: Op het menu vind je heerlijke Aziatische gerechten en vlees- en vis-gerechten gebarbecued in de houtskool grill. De keuken is geïnspireerd door de authentieke Aziatische keuken met een vleugje fusion uit Europa en Zuid Amerika. 'Gewoon lekker en goed eten van verse ingrediënten!' Bereid in de pan, Teppanyaki of in onze Spaanse Josper houtskooloven.
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vlotte opeenvolging van 8 (of 12) suggesties vd chef. Goed gevarieerd en verrassende smaken. Voor herhaling vatbaar. Ook de vegetarische hapjes hadden een originele bereiding.

Datum van bezoek: september 2019
restaurantthecity, Manager van Restaurant The City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 september 2019

Dank u voor uw leuke reactie! We hopen u snel weer een keer te mogen begroeten.

11 september 2019 beoordeeld

De gerechten waren goed, lekker en heel gevarieerd, vooral de vegetarische gerechtjes waren verrassend! De bediening was soms wel héél onervaren...

Datum van bezoek: september 2019
restaurantthecity, Manager van Restaurant The City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 september 2019

Hartelijk dank voor de positieve reactie. We hopen jullie snel weer een volgende keer te zien.

5 september 2019 beoordeeld

Heerlijke hapjes, mooie menu en vriendelijke bediening. Prijs kwaliteit is ook super. Het is zeker een aanrader!

Datum van bezoek: september 2019
restaurantthecity, Eigenaar van Restaurant The City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2019

Dank u voor uw mooie reactie. We hopen u snel weer te mogen begroeten.

26 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gezellig relaxed restaurant met kwalitatief goed Aziatisch eten.
We waren met 4 gezinnen ( 10 volwassenen en 6 kinderen) en mochten op dakterras zitten, precies groot genoeg voor onze groep en erg gezellig zo’n private dining
We kozen voor verrassingsmenu met 8 gerechten. Echt lekker met oa sushi, dim sum, gebakken paling , beef met kleine pannenkoekjes en heerlijk dessert)
Er werd rekening gehouden met kinderen en toen de kinderen een aantal gerechtjes toch niet lusten kregen ze gewoon wat frites... heel lief. Niets was teveel gevraagd!
Hier gaan we zeker een keer terug!

Datum van bezoek: augustus 2019
restaurantthecity, Eigenaar van Restaurant The City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 augustus 2019

Dank u voor uw leuke feedback. Heel gezellig om jullie grote familie zo samen te zien en te zien genieten van private dining op ons rooftop-terrace. We hopen jullie snel weer een keer te zien.

25 augustus 2019 beoordeeld

Heerlijk gegeten op dakterras met onze grote familie. Heel veel kleinere gerechten van sushi tot curry's, van vis tot chinese pannenkoekjes. Eigenaresse is zeer enthousiast en gezellig!

Datum van bezoek: augustus 2019

Dank u voor uw leuke reactie. Het was heel gezellig om jullie familie op ons dakterras te mogen ontvangen! Tot gauw weer.

Reizigers die Restaurant The City bekeken, bekeken ook

Nuenen, Noord-Brabant

Eindhoven, Noord-Brabant

In Restaurant The City geweest? Deel je ervaringen!