“Hele fijne avond”
Beoordeling van Restaurant The City

Restaurant The City
Geclassificeerd als nr. 15 van 545 Restaurants in Eindhoven
Beschrijving: Op het menu vind je heerlijke Aziatische gerechten en vlees- en vis-gerechten gebarbecued in de houtskool grill. De keuken is geïnspireerd door de authentieke Aziatische keuken met een vleugje fusion uit Europa en Zuid Amerika. 'Gewoon lekker en goed eten van verse ingrediënten!' Bereid in de pan, Teppanyaki of in onze Spaanse Josper houtskooloven.
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met een vriendin hier voor het eerst gegeten. Een verrassingsmenu met heerlijke kleine gerechten en hele fijne sfeer. Een aanrader om eens uit te proberen.

Datum van bezoek: mei 2019
restaurantthecity, Eigenaar van Restaurant The City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Dank voor de mooie reactie. Het is fijn om te horen dat jullie het gezellig hebben gehad en het menu lekker vinden. We zien u graag weer een andere keer!

15 mei 2019 beoordeeld

Vorige week voor het eerst dit restaurant bezocht. Met een groep van 6 personen een 8 gangen menu met diverse asian fusion besteld. Alle gerechten waren heerlijk en de bediening gezellig, effectief en behulpzaam. Kortom, goed restaurant voor een prima prijs. Wij komen zeker eens terug.

Datum van bezoek: mei 2019
restaurantthecity, Manager van Restaurant The City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Dank u voor uw positieve feedback. We vonden het heel gezellig dat jullie kwamen eten en hopen zeker jullie snel weer te mogen begroeten.

14 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke avond gehad met 8 vrienden. Hele avond gevuld met lekkere huiswijn & een mooie mix van kleine Aziatische gerechten. Leuke formule. Tevens prima Vegan/Vegetarisch kunnen eten, terwijl de rest genoot van vlees & visgerechten.

Datum van bezoek: mei 2019
restaurantthecity, Eigenaar van Restaurant The City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 mei 2019

Dank je voor de fijne reactie. Het was heel gezellig om jullie zo te zien genieten. Het is ook fijn om te zien dat ons menu aan de wens kan voldoen van vegetarisch eten.

11 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Genoten van de Asian fusion visgerechten (sushi, zalm uit de oven, gebakken garnalen) én heerlijk knapperige zoete aardappel frites. Personeel is attent en eigenaresse Mara vriendelijk en gastvrij. Aanrader!

Datum van bezoek: mei 2019
restaurantthecity, Eigenaar van Restaurant The City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 mei 2019

Dank u voor uw positieve reactie. We vonden het heel gezellig dat u er was en hopen u snel weer een keer te zien. Tot gauw.

9 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Was eten met paar vrienden en was heel gezellig voor de lampskoteletjes zijn heerlijk! Vriendelijk personeel en leuke locatie

Datum van bezoek: mei 2019
restaurantthecity, Manager van Restaurant The City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 mei 2019

Hartelijk dank voor uw positieve reactie. We zien u graag snel weer terug. Tot gauw.

Reizigers die Restaurant The City bekeken, bekeken ook

Nuenen, Noord-Brabant
Eindhoven, Noord-Brabant

In Restaurant The City geweest? Deel je ervaringen!