“Lekker eten”
Beoordeling van Restaurant The City

Restaurant The City
Geclassificeerd als nr. 28 van 541 Restaurants in Eindhoven
Beschrijving: Op het menu vind je heerlijke Aziatische gerechten en vlees- en vis-gerechten gebarbecued in de houtskool grill. De keuken is geïnspireerd door de authentieke Aziatische keuken met een vleugje fusion uit Europa en Zuid Amerika. 'Gewoon lekker en goed eten van verse ingrediënten!' Bereid in de pan, Teppanyaki of in onze Spaanse Josper houtskooloven.
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteravond toevallig bij dit restaurant terecht gekomen. Lekkere kleine gerechtjes. Als je nog niet voldoende hebt is bij bestellingen geen probleem hier.

Datum van bezoek: april 2019
restaurantthecity, Manager van Restaurant The City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Dank u voor de feedback. We vinden het fijn dat u een gezellige avond heeft gehad met lekker eten. Tot snel.

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke lunch op zaterdagmiddag. Leuke combinaties mogelijk. Het eten is goed van smaak en lekker divers. Een echte aanrader als je eens wat anders wilt voor de lunch.
Bedankt team van The City, we hebben genoten!

Datum van bezoek: april 2019
restaurantthecity, Eigenaar van Restaurant The City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Dank u voor uw terugkoppeling. We zijn blij om te horen dat jullie het lekker vinden om tijdens de lunch te genieten van Aziatische gerechten, tot heel snel weer.

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten met vrienden op de donderdag avond. Het personeel was echt super vriendelijk.
Echt een aanrader!

Datum van bezoek: april 2019
restaurantthecity, Manager van Restaurant The City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Dank voor het delen van uw positieve ervaring. We vinden het fijn om van onze gasten terug te krijgen dat ze het een fijne avond hebben gevonden in ons restaurant. Tot snel weer.

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

The City is een nieuw restaurant in Eindhoven dat nog ontdekt moet worden door het grote publiek. We hebben prima gegeten en de eigenaresse was erg vriendelijk en betrokken.

Datum van bezoek: april 2019
restaurantthecity, Eigenaar van Restaurant The City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Dank u voor uw reactie. We vonden het gezellig om u te ontmoeten en hopen u weer snel te mogen verwelkomen.

5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. We hadden gekozen voor het 8 gangen menu om ons te laten verrassen. Lekkere gerechtjes en vriendelijke bediening. Mooi en gezellig restaurant. Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: april 2019
restaurantthecity, Manager van Restaurant The City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 weken geleden

Dank u voor uw mooie reactie. We kijken er naar uit om u weer te mogen begroeten.

Reizigers die Restaurant The City bekeken, bekeken ook

Nuenen, Noord-Brabant
Eindhoven, Noord-Brabant

In Restaurant The City geweest? Deel je ervaringen!