“Jan”
Beoordeling van Restaurant The City

Restaurant The City
Geclassificeerd als nr. 15 van 547 Restaurants in Eindhoven
Beschrijving: Op het menu vind je heerlijke Aziatische gerechten en vlees- en vis-gerechten gebarbecued in de houtskool grill. De keuken is geïnspireerd door de authentieke Aziatische keuken met een vleugje fusion uit Europa en Zuid Amerika. 'Gewoon lekker en goed eten van verse ingrediënten!' Bereid in de pan, Teppanyaki of in onze Spaanse Josper houtskooloven.
19 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten met vrienden op de donderdag avond. Het personeel was echt super vriendelijk.
Echt een aanrader!

Datum van bezoek: april 2019
restaurantthecity, Manager van Restaurant The City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 april 2019

Dank voor het delen van uw positieve ervaring. We vinden het fijn om van onze gasten terug te krijgen dat ze het een fijne avond hebben gevonden in ons restaurant. Tot snel weer.

19 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

The City is een nieuw restaurant in Eindhoven dat nog ontdekt moet worden door het grote publiek. We hebben prima gegeten en de eigenaresse was erg vriendelijk en betrokken.

Datum van bezoek: april 2019
restaurantthecity, Eigenaar van Restaurant The City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 april 2019

Dank u voor uw reactie. We vonden het gezellig om u te ontmoeten en hopen u weer snel te mogen verwelkomen.

14 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. We hadden gekozen voor het 8 gangen menu om ons te laten verrassen. Lekkere gerechtjes en vriendelijke bediening. Mooi en gezellig restaurant. Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: april 2019
restaurantthecity, Manager van Restaurant The City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 april 2019

Dank u voor uw mooie reactie. We kijken er naar uit om u weer te mogen begroeten.

11 april 2019 beoordeeld

Onverwacht binnengelopen. De bediening was heel vriendelijk, het eten heerlijk! Heb verschillende kleine gerechtjes gegeten. Prima prijs- kwaliteitsverhouding!

Datum van bezoek: april 2019
restaurantthecity, Manager van Restaurant The City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 april 2019

Hartelijk dank voor uw terugkoppeling. We vinden het fijn dat u heerlijk hebt gegeten en hebt genoten van onze gerechten. We hopen u snel weer te mogen begroeten.

31 maart 2019 beoordeeld

Met ex-collega's een zeer gezellige avond met prima eten en drinken gehad.
Leuke omgeving, vriendelijke bediening én heerlijk eten.
De gerecten zijn inderdaad een "fusion" van de verschillende aziatische keukens met verrassende combinaties, lekker en de hoeveelheden zijn
goed gedoseerd.

Datum van bezoek: maart 2019
restaurantthecity, Eigenaar van Restaurant The City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 april 2019

Dank u voor uw positieve reactie. We vonden het heel gezellig om u en uw ex-collegae te ontvangen. We hopen u snel weer te zien.

Reizigers die Restaurant The City bekeken, bekeken ook

Nuenen, Noord-Brabant
Eindhoven, Noord-Brabant

In Restaurant The City geweest? Deel je ervaringen!