“Heerlijk gegeten op mooie locatie”
Beoordeling van Restaurant The City

Restaurant The City
Geclassificeerd als nr. 45 van 540 Restaurants in Eindhoven
Beschrijving: Op het menu vind je heerlijke Aziatische gerechten en vlees- en vis-gerechten gebarbecued in de houtskool grill. De keuken is geïnspireerd door de authentieke Aziatische keuken met een vleugje fusion uit Europa en Zuid Amerika. 'Gewoon lekker en goed eten van verse ingrediënten!' Bereid in de pan, Teppanyaki of in onze Spaanse Josper houtskooloven.
15 maart 2019 beoordeeld

Heerlijk gegeten op een mooie locatie. De bediening was prima en het was ook leuk dat je kunt zien hoe de koks het eten bereiden. Wij hadden de crispy aubergine en de lamsspiesjes van de bbq. Ook de huiswijn smaakte prima. Wij gaan hier zeker vaker naar toe.

Datum van bezoek: maart 2019
restaurantthecity, Manager van Restaurant The City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Dank u voor uw mooie reactie. We hopen u snel weer te mogen begroeten.

15 maart 2019 beoordeeld

Afgelopen zondag avond bij The City gegeten, helemaal verrast door het heerlijke eten en leuke vriendelijke bediening. Ik kom zeker nog eens terug..

Datum van bezoek: maart 2019
restaurantthecity, Eigenaar van Restaurant The City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 maart 2019

Dank je wel voor de leuke reactie. We vonden het heel gezellig om jullie in ons restaurant te mogen verwelkomen. Tot heel gauw.

13 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben genoten, goede sfeer, heerlijk eten met prachtige wijntjes en persoonlijke aandacht. Hele fijne avond gehad.

Datum van bezoek: maart 2019
restaurantthecity, Manager van Restaurant The City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 maart 2019

Hartelijk dank voor de mooie reactie. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen.

9 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Weer in de City geweest. Super lekker gegeten, de sfeer en de bediening was goed. We namen het City menu met een ontzettend lekker huiswijnte. Vooral de gerechten uit de houtskooloven zijn zeer lekker met een milde rooksmaak.

Datum van bezoek: maart 2019
restaurantthecity, Eigenaar van Restaurant The City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 maart 2019

Hartelijk dank voor uw positieve reactie. We vinden het heel gezellig om u in ons restaurant te mogen ontvangen.
Graag tot de volgende keer.

8 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was echt heerlijk. We kozen de 12 chef’s choice gerechtjes en werden super verwend met heerlijke gerechtjes uit Azië!
De bediening was heel vriendelijk en snel. De sfeer was gezellig en het restaurant is mooi ingericht.
Een aanwinst voor de stad! Vooral ook de echte pekingeend proberen! Zo proef je het ook in Beijing! Dat geldt trouwens ook voor de heerlijke lamsspies en dumplings!

Complimenten voor zowel de chef als de eigenaresse!

Datum van bezoek: maart 2019
restaurantthecity, Eigenaar van Restaurant The City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 maart 2019

Dank voor de lieve feedback. Het was heel gezellig en leuk om jullie te ontmoeten. We hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen.

Reizigers die Restaurant The City bekeken, bekeken ook

Nuenen, Noord-Brabant
Eindhoven, Noord-Brabant

In Restaurant The City geweest? Deel je ervaringen!