“Heerlijke gerechtjes, leuke sfeer, lieve eigenaresse!”
Beoordeling van Restaurant The City

Restaurant The City
Geclassificeerd als nr. 25 van 541 Restaurants in Eindhoven
Beschrijving: Op het menu vind je heerlijke Aziatische gerechten en vlees- en vis-gerechten gebarbecued in de houtskool grill. De keuken is geïnspireerd door de authentieke Aziatische keuken met een vleugje fusion uit Europa en Zuid Amerika. 'Gewoon lekker en goed eten van verse ingrediënten!' Bereid in de pan, Teppanyaki of in onze Spaanse Josper houtskooloven.
8 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was echt heerlijk. We kozen de 12 chef’s choice gerechtjes en werden super verwend met heerlijke gerechtjes uit Azië!
De bediening was heel vriendelijk en snel. De sfeer was gezellig en het restaurant is mooi ingericht.
Een aanwinst voor de stad! Vooral ook de echte pekingeend proberen! Zo proef je het ook in Beijing! Dat geldt trouwens ook voor de heerlijke lamsspies en dumplings!

Complimenten voor zowel de chef als de eigenaresse!

Datum van bezoek: maart 2019
restaurantthecity, Eigenaar van Restaurant The City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 maart 2019

Dank voor de lieve feedback. Het was heel gezellig en leuk om jullie te ontmoeten. We hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen.

8 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben chef’s proeverij met 8 gerechten gegeten. Zeer gevarieerd en lekker, zeker de gerechten uit de houtskooloven. De toetjes zijn ook zeker de moeite waard

Datum van bezoek: maart 2019
restaurantthecity, Manager van Restaurant The City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 maart 2019

Dank voor de mooie reactie. We vinden het gezellig om jullie snel weer te zien.

5 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren hier uit eten geweest met mijn gezin, het was heel lekker eten, gezellig en sfeervol. Met een lekker achtergrond muziekje we hebben zeker genoten van het eten.de bediening was ook goed.

Datum van bezoek: maart 2019
restaurantthecity, Manager van Restaurant The City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 maart 2019

Hartelijk dank voor de positieve reactie. We vonden het heel gezellig dat jullie er waren.
Hopelijk tot gauw.

3 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant. Het was lekker eten en heel aardig personeel.
Gekozen voor het menu van de chef, 8 gangen, heerlijk en divers. Vis, vlees en veggie met relaxed muziekje op de achtergrond.

Datum van bezoek: maart 2019
restaurantthecity, Manager van Restaurant The City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2019

Dank u voor uw positieve recensie. We kijken er naar uit om u de volgende keer weer te mogen begroeten.

27 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de 2e keer hier geweest, en alweer een schot in de roos. Eigenlijk alle gerechtjes zijn heel lekker. Prima zaak.

Datum van bezoek: februari 2019
restaurantthecity, Eigenaar van Restaurant The City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 februari 2019

Dank voor de mooie reactie. Hopen u snel weer bij ons in het restaurant te mogen begroeten.

Reizigers die Restaurant The City bekeken, bekeken ook

Nuenen, Noord-Brabant
Eindhoven, Noord-Brabant

In Restaurant The City geweest? Deel je ervaringen!