“Best food in a cozy atmoshere!!”
Beoordeling van Restaurant The City

Restaurant The City
Geclassificeerd als nr. 15 van 544 Restaurants in Eindhoven
Beschrijving: Op het menu vind je heerlijke Aziatische gerechten en vlees- en vis-gerechten gebarbecued in de houtskool grill. De keuken is geïnspireerd door de authentieke Aziatische keuken met een vleugje fusion uit Europa en Zuid Amerika. 'Gewoon lekker en goed eten van verse ingrediënten!' Bereid in de pan, Teppanyaki of in onze Spaanse Josper houtskooloven.
13 januari 2019 beoordeeld

Datum van bezoek: januari 2019

27 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Restaurant The City bekeken, bekeken ook

Nuenen, Noord-Brabant
Eindhoven, Noord-Brabant

In Restaurant The City geweest? Deel je ervaringen!