“Erg lekker gegeten”

za 20-4
20:00
Geclassificeerd als nr. 131 van 540 Restaurants in Eindhoven
8 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag voor het eerst hier geweest. Ontzettend vriendelijk personeel en heerlijk eten. De papadum als voorgerecht is zeker een aanrader. Complimenten voor de bediening en de keuken! Wij komen zeker nog eens terug

Datum van bezoek: maart 2019

18 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke, gevarieerde kaart, lekker eten. Gezellig restaurant en super vriendelijk personeel. Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: februari 2019
NextDooreindhoven, Manager van NextDoor, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 februari 2019

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een reactie achter te laten :)

29 januari 2019 beoordeeld

Prachtige plek, fantastisch ingericht en een heerlijk relaxte sfeer (met een leuk muziekje op de achtergrond)! Fijne menukaart met een goede prijs-kwaliteit verhouding. Complimenten voor het personeel, vriendelijk en met een glimlach geholpen. Top!

Datum van bezoek: januari 2019
NextDooreindhoven, Manager van NextDoor, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 januari 2019

beste bbloem,

Hartelijk dank voor je reactie. We zijn blij dat jet het naar je zin hebt gehad :)

19 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was geen probleem om met drie personen te genieten van een drie gangen verrassingsmenu. Er werd rekening gehouden met de vegetarische wensen van 1 van mijn tafelgenoten en we hebben mogen proeven van een divers aanbod.
Erg leuk dat we diverse gerechtjes kregen om te delen.

Tijdens de eerste twee gangen was de bediening zeer vriendelijk en attent naar mate de avond vorderde werd dit beduidend minder.

Het dessert was erg lekker en hier hadden we best nog wat meer van gelust.

Een toplocatie om nogmaals lekker te komen eten en drinken!

Datum van bezoek: januari 2019
NextDooreindhoven, Manager van NextDoor, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 januari 2019

Beste Irma,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een recensie over je shared dining diner achter te laten op Tripdadvisor.
Leuk om te horen dat het eten naar wens was. Het puntje over de aandacht van het personeel zal ik intern bespreken. Graag tot een volgende keer :)

9 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen weekend met vriendinnen geluncht. Super aardige en snelle bediening, heerlijk eten en mooie inrichting. Voor ieder wat wils op de kaart, van een burger tot salade en ontbijt tot diner. Het is hier allemaal mogelijk! Voor herhaling vatbaar

Datum van bezoek: januari 2019
NextDooreindhoven, Manager van NextDoor, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 januari 2019

Hey Carolien,

Dank voor je recensie. bedankt voor de leuke woorden. het motiveert ons enorm om te zien dat onze inspanningen gewaardeerd worden

Reizigers die NextDoor bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In NextDoor geweest? Deel je ervaringen!