Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Booking.com
US$ 124
Aanbieding bekijken
Expedia.com
US$ 131
Aanbieding bekijken
Priceline
US$ 118
Aanbieding bekijken
Hotels.comUS$ 131
TravelocityUS$ 131
Trip.comUS$ 133
alle 18 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.034)
Beoordelingen filteren
1.035 resultaten
Waardering van reizigers
374
419
137
65
40
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
374
419
137
65
40
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
4 - 9 van 1.035 beoordelingen
Beoordeeld op 3 januari 2023 via mobiele applicatie

We hadden de Spa Art kamer, met bubbelbad. Was echt heerlijk, tv kijken vanuit het bubbelbad!

Onze tweede tv deed het niet, hierop kwam er meteen een medewerker en toen die het niet op kon lossen kregen we een andere kamer aangeboden.

Ontbijt was lekker en tot 11.30, dus je kan echt even uitslapen voordat je gaat ontbijten als je dat wilt.

Personeel vriendelijk en behulpzaam.

Centrum van Eindhoven is op loopafstand en het station ook.

Kortom een aanrader!

Datum van verblijf: januari 2023
Reistype: Reisde met een partner
Bedank AnneliesT82
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 18 december 2022

ik had wat klachten, en wilde dat melden. Helaas was er geen manager aanwezig. Waarschijnlijk wordt het personeel geïnstrueerd dat ze niet gestoord wensen te worden. Personeel is behulpzaam en vriendelijk.

Kamers zijn mooi, badkamer is prachtig maar beslist niet schoon( eerste keer in een review dat ik dat schrijf). Op de lampen zat zelfs plakstof ( dus maandenlang niet schoongemaakt) . Kamers worden overigens drie dagen niet schoongemaakt. Op zich prima, ( voor de duurzaamheid) maar je krijgt handdoeken , koffie ( 2x) thee (2x)etc voor een dag. Waarom niet elke dag even een check? .
Ontbijt was redelijk. Een Koffiezetapparaat was echter al meer dan twee dagen kapot. Gasten moesten een kwartier of langer in de rij staan voor een kop koffie. Lekkere start smorgens! Twee meter buiten de ontbijtzaal bij de bar was ook een koffiezetapparaat. Ik vroeg bij de receptie waarom daar geen koffie gehaald kon worden. Haar reactie was dat dat een andere afdeling was, en dat er geen personeel was. Nou er stond gewoon iemand achter de bar niets te doen. . Onvoorstelbaar dat je dagenlang mensen tijdens het ontbijt zo lang in de rij laat staan, terwijl de oplossing er gewoon is, IK vroeg twee dagen achter elkaar om een manager , maar er was niemand volgens de vriendelijke receptionist. Ze mocht ze ook.niet bellen. Kortom vieze kamers , geen kamercheck, geen koffie, lange rijen voor de koffir niet denken in simpele oplossingen om klanten te helpen. Managers denken daar alleen in geld en bezuinigen en laten personeel en gasten als een baksteen vallen.

Datum van verblijf: december 2022
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank brouwer1957
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Guest relations Inntel Hotels, Owner van Inntel Hotels Art Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 december 2022

Beste brouwer1957,

Hartelijk dank voor uw review. Wat ontzettend jammer om te lezen dat u geen prettige ervaring heeft gehad in ons restaurant en aan front desk. Op het moment dat u om een manager vroeg, was deze niet aanwezig, maar u heeft u verhaal kwijt gekund bij het team. Uw opmerkingen zijn gedeeld met het management om een ervaring zoals deze in de toekomst te voorkomen. Uit piëteit is parkeren tijdens uw volledig verblijf niet in rekening gebracht. Onze welgemeende excuses voor het ongemak en we hopen met dit gebaar getoond te hebben dat we uw feedback serieus nemen.

We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen voor een betere ervaring.

Met vriendelijke groet,

Sophie - Guest Relations

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 19 november 2022 via mobiele applicatie

We hebben genoten van Glow, hét lichtfestijn in Eindhoven, met als kers op te taart ons verblijf midden in Eindhoven in dit moderne, comfortabele hotel. Heel vriendelijk personeel, dat ons om te beginnen telefonisch naar de parkeerplek loodste (er waren wegwerkzaamheden), vlotte incheck en verdere service. Kamer mooi, zoals op foto, schoon en van alle gemakken voorzien. Ruime spa, lekkere regendouche. Fijn hoor!

Kamertip: Parkeren, ingang is in zijstraatje achter hotel, drukken op het KLEINE knopje en alles komt goed 🙂.
Datum van verblijf: november 2022
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Jacqueline v
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 14 november 2022

Pasje van de kamer werkte tot 3x toe niet. Bed was beschadigd, en er kon geen raam open in de kamer. Wc ruikte naar sigarettenrook. En parkeren kost 17 euro per nacht, als de parkeergarage vol zit heb je pech en moet je duur parkeren bij Qpark aan de overkant, het hotel bied geen gratis parkeerfunctie aan.

Datum van verblijf: november 2022
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank simonepE6106UN
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Guest relations Inntel Hotels, Owner van Inntel Hotels Art Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 november 2022

Beste simone,

Wij willen u graag bedanken voor het delen van uw ervaring met ons. Wij verwelkomen feedback altijd, aangezien het ons helpt om erachter te komen waar we ons moeten verbeteren.

We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

Sophie - Guest Relations

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 oktober 2022 via mobiele applicatie

Vieze kamer, 2x housekeeping moeten laten komen. Op de 9e etage had ik een kamer die bij binnenkomst niet schoon bleek. Er zaten vlekken op de toiletbril en had opgedroogde tandpasta vlekken op de wastafel. Na een melding bij de receptie werd dit schoongemaakt. Fijn! Dacht ik.. tot ik na een diner in de avond naar mijn kamer ging en mijn bed eens goed bekeek.. haren en vouwen die erop duidden dat er reeds in geslapen was.. Wéér naar de receptie. Het hotel was volgeboekt dus een andere kamer was geen optie en de housekeeping was niet meer aanwezig, of ik de volgende dag dan korting wilde.. nee natuurlijk niet. Gewoon een schoon bed! Gelukkig bleek er toch nog iemand aanwezig te zijn met wie ik samen het bed schoon opgemaakt heb. Jeetje dacht ik, als je eerder op de dag toch al een extra check op de kamer moet doen, dan check je toch alles even?! De volgende ochtend werd ik gewekt door gestommel op de gang en de kamer naast mij.. wat bleek die kamer werd verbouwd. Prima, maar toch niet om 7:00 uur ‘s ochtends?! Na een douche mijn haren geföhnd met een föhn die van ellende zijn laatste lucht uitslaat en aan je handen plakt. Al met al een afrader, tenzij je zeker weet dat je een nieuwe kamer hebt met bubbelbad, die schijnen er ook te zijn… Qua locatie prima maar voor service of een onbezorgd verblijf, mwah even verder zoeken.

Kamertip: Check of je een “nieuwe” kamer hebt
Datum van verblijf: oktober 2022
Reistype: Reisde voor zaken
1  Bedank m1508o
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Guest relations Inntel Hotels, Owner van Inntel Hotels Art Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 oktober 2022

Beste Marente O,

Hartelijk dank voor uw review. Wat jammer om te lezen dat de kamerschoonmaak niet aan onze hoge standaard voldeed. Het spijt ons zeer dat dit tot enig ongemak heeft geleid. Uw opmerkingen zijn direct gedeeld met de housekeeping manager zodat wij dit in de toekomst kunnen voorkomen.

We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen voor een prettiger verblijf.

Met vriendelijke groet,

Sophie - Guest Relations

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken