ik had wat klachten, en wilde dat melden. Helaas was er geen manager aanwezig. Waarschijnlijk wordt het personeel geïnstrueerd dat ze niet gestoord wensen te worden. Personeel is behulpzaam en vriendelijk.
Kamers zijn mooi, badkamer is prachtig maar beslist niet schoon( eerste keer in een review dat ik dat schrijf). Op de lampen zat zelfs plakstof ( dus maandenlang niet schoongemaakt) . Kamers worden overigens drie dagen niet schoongemaakt. Op zich prima, ( voor de duurzaamheid) maar je krijgt handdoeken , koffie ( 2x) thee (2x)etc voor een dag. Waarom niet elke dag even een check? .
Ontbijt was redelijk. Een Koffiezetapparaat was echter al meer dan twee dagen kapot. Gasten moesten een kwartier of langer in de rij staan voor een kop koffie. Lekkere start smorgens! Twee meter buiten de ontbijtzaal bij de bar was ook een koffiezetapparaat. Ik vroeg bij de receptie waarom daar geen koffie gehaald kon worden. Haar reactie was dat dat een andere afdeling was, en dat er geen personeel was. Nou er stond gewoon iemand achter de bar niets te doen. . Onvoorstelbaar dat je dagenlang mensen tijdens het ontbijt zo lang in de rij laat staan, terwijl de oplossing er gewoon is, IK vroeg twee dagen achter elkaar om een manager , maar er was niemand volgens de vriendelijke receptionist. Ze mocht ze ook.niet bellen. Kortom vieze kamers , geen kamercheck, geen koffie, lange rijen voor de koffir niet denken in simpele oplossingen om klanten te helpen. Managers denken daar alleen in geld en bezuinigen en laten personeel en gasten als een baksteen vallen.