Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Booking.com
US$ 124
Aanbieding bekijken
Expedia.com
US$ 131
Aanbieding bekijken
Priceline
US$ 118
Aanbieding bekijken
Hotels.comUS$ 131
TravelocityUS$ 131
Trip.comUS$ 133
alle 18 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.034)
Beoordelingen filteren
1.035 resultaten
Waardering van reizigers
374
419
137
65
40
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
374
419
137
65
40
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
12 - 17 van 1.035 beoordelingen
Beoordeeld op 20 juli 2022 via mobiele applicatie

Wil je een nachtje Eindhoven plannen ga dan eens een keer naar intel art hotel Eindhoven.
Direkt in het centrum en met uitzicht op het mooiste stadion van Nederland het psv stadion. Hotel was super mooie design kamers .
Goed verzorgd ontbijt en vriendelijk personeel .
Wel apart dat je 100 euro borg moet betalen omdat je een kamer met bubbelbad hebt gekozen.

Datum van verblijf: juli 2022
Reistype: Reisde met een partner
Bedank angelinog645
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 16 juli 2022 via mobiele applicatie

Nooit schrijf ik een recensie, maar de jacuzzi kamer van Inntel Hotel Eindhoven spant de kroon van viezigheid.

Wanneer wij arriveerde op de kamer lag overal stof en viezigheid op de grond, gebruikte wattenstaafjes trof ik aan in de badkamer, vieze vlekken op de meubels (ik wil niet weten wat het was), douche volledig verkalkt en de ramen zaten vol met vette handafdrukken. Na het melden en een andere kamer gekregen te hebben trof ik tot mijn verbazing op de nieuwe kamer naast de tandpasta vlekken van de vorige bezoeker op de badkamer, ook weer vieze vlekken op het meubilair en waren de ramen weer intens smerig. (Zelf aan de poets gegaan)

Na wederom klagen kon ik een gratis drankje krijgen als excuus… (echt niet de oplossing)

Mocht je denken dat mijn humeur nog niet genoeg verpest was, kon je geen gebruik maken van de roomservice (die gewoon beschikbaar zou moeten zijn) zelf naar de bar gelopen om 23:04. Ik mocht geen drankje meer bestellen omdat om 23:00 de bar gesloten zou zijn… (slecht personeel)

PS. Verwacht niet veel van de “enorm luxe Spa” (haha)

In de vele jaren dat ik maandelijks tot wekelijks gebruik maak van hotels heb ik nog nooit zulke vieze kamers, slechte service en een slechte ervaring gehad.

Het hoofdkantoor gebeld en Wilfred aan de lijn, die gooide vrijwel meteen de hoorn erop en liet mij niet mijn verhaal doen.

Mocht je hier al een kamer geboekt hebben, bekijk de foto’s beter niet ;-)

Kamertip: Avoid this hotel
Datum van verblijf: juli 2022
Reistype: Reisde met een partner
1  Bedank Escape13836876311
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 30 mei 2022 via mobiele applicatie

Op zich een schone en ruime kamer met een goed bed. Badkamer is netjes met een prima douche.
Ontbijt is normaal en niet bijzonder.
Minpunt is dat housekeeping label op de deur met niet storen negeert en al vroeg in de ochtend (ondanks dat kamer extra was afgeslote) de kamer probeerde binnen te komen. Nog nooit meegemaakt.
Koelkast op kamer maar niet gevuld. Staat dus eigenlijk voor niks te koelen tenzij je die zelf vult. Uitzicht vanuit kamer (achterzijde 2e etage) was niet om over naar huis te schrijven….
Omgeving hotel op dit moment een bouwput en is niet aantrekkelijk maar daar kan hotel niks aan doen. Wel in de ochtend wat lawaai van werkverkeer.
In wellness werkte het stoombad niet en sauna werd niet echt warm. Geen medewerker aanwezig voor vragen etc. Zelfs geen telefoonverbinding naar receptie. Wellness is in een uithoek hotel gelegen. Als je wat overkomt bijvoorbeeld kun je geen snelle hulp verwachten.
Asbak stond in gang bij fitnessruimte…. Rokers?
Al met al geen succes deze overnachting, had meer verwacht.

Datum van verblijf: mei 2022
Reistype: Reisde alleen
1  Bedank frans001
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Guest relations Inntel Hotels, Owner van Inntel Hotels Art Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juni 2022

Beste Frans, hartstikke bedankt voor uw uitgebreide review. Wij verwelkomen feedback altijd, omdat wij het zien als een kans om onze service te verbeteren waar dit nodig is. Ik vind het spijtig dat uw verblijf in ons hotel niet geheel aan uw persoonlijke verwachtingen heeft voldaan. We streven er altijd naar om onze gasten een uitstekende verblijf te bieden. Daarnaast vinden we het erg vervelend dat u technische problemen heeft ervaren en het Turks Stoombad niet geheel naar behoren werkte. Dit is zeker niet onze standaard en het spijt ons indien dit tot enig ongemak geleid heeft. Hopelijk mogen wij u nogmaals ontvangen in ons hotel, zodat wij u onze werkelijke standaarden kunnen laten zien. Met vriendelijke groet, Sophie - Guest Relations

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 mei 2022

Locatie hotel, de kamer en het ontbijt waren heel goed, alleen het personeel bij het ontbijt was nog al negatief aan het praten over allerlei zaken. Rustig ontbijten zat er niet in. Verder was het personeel heel vriendelijk.

Datum van verblijf: mei 2022
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank peterlA6205NS
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Guest relations Inntel Hotels, Owner van Inntel Hotels Art Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 mei 2022

Beste Peter,

Hartelijk dank voor uw review en het delen van uw ervaring. Wat fijn om te lezen dat u zo van de centrale locatie en het ontbijt genoten heeft. Onze excuses voor de geluidsoverlast die u in het restaurant ervaren heeft. Uw feedback is enorm belangrijk om onze service te verbeteren.

We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen voor een prettig verblijf in Eindhoven.

Met vriendelijke groet,

Anne - Guest Relations

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 mei 2022 via mobiele applicatie

We hadden de SPA art kamer met heerlijke jacuzzi. Ruime kamer, schoon en heerlijk bed. Ze waren de badjassen vergeten maar na een melding zijn deze alsnog gebracht. Voor extra betaling konden we nog later uitchecken en hebben we nog even in de spa kunnen genieten. Ontbijt was prima, vriendelijk personeel en goede service! Toplocatie en zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: mei 2022
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Rivella1612
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Meer beoordelingen bekijken