“Heerlijk gegeten met een geweldige cocktail als afsluiting ”
Beoordeling van The Lobster & Ox

The Lobster & Ox
Geclassificeerd als nr. 95 van 563 Restaurants in Eindhoven
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke kreeft. Mooi restaurant en vriendelijk personeel. Vergeet na het eten niet een cocktail te pakken de de eerste verdieping!

Datum van bezoek: september 2019

7 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie aanvulling in het toch al uitgebreide scala aan restaurants in Eindhoven. Wij hebben het vijf gangen diner op inclusief wijnarrangement. Heerlijk! Goede bediening en vriendelijke service.

Datum van bezoek: september 2019
22 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn heel blij dat we deze parel hebben gevonden. Een heel mooi restaurant, waanzinnig lekker gegeten en super vriendelijke en aangename bediening! Als je ergens zin in had en het stond niet op de kaart, werd er met alle plezier iets anders voor je gemaakt. Alles werd zorgvuldig en met veel plezier opgediend. Dank je wel om er voor ons een top avond van te maken tijdens ons 10-jarige huwelijksverjaardag. Wij komen met heel veel plezier terug.

Datum van bezoek: augustus 2019
4 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben heerlijk geluncht bij the Lobster & Ox op zondagmiddag. Heerlijke kreeft, goede steak en vriendelijke bediening. Als “toetje” nog n fotosessie in de spiegelkamers boven en de middag was geslaagd!

Datum van bezoek: juli 2019
4 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super goed gegeten, we hebben het 4 gangen verrassingsmenu gekozen. Heerlijke combi van schaaldieren (en kreeft!) en vlees. Erg vriendelijke bediening met oog voor detail. Huiswijnen ook erg lekker. Boven serveren ze goede cocktails. Het hele etablissement is mooi ingericht. Zeker een plek waar je in Eindhoven moet gaan eten!

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die The Lobster & Ox bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In The Lobster & Ox geweest? Deel je ervaringen!