“Heerlijk!”

20:00
OF
Geclassificeerd als nr. 64 van 549 Restaurants in Eindhoven
7 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere verse sushi, de beste tot nu toe!
Het personeel is erg vriendelijk en ga hier zeker nog een keer terug!

Datum van bezoek: juni 2019

2 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Geweldige sushi combinaties veel lekkerder als all you can wat. Echt een aanrader.

Datum van bezoek: mei 2019
RobertvanLoon, Eigenaar van Sushimi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juni 2019

Thanks :)

2 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke sushi gegeten op een zaterdagavond op het terras, gezellig! Cocktails waren ook super en heel erg vriendelijk personeel! Komen zeker nog eens terug!

Datum van bezoek: juni 2019

Hey Anneke, Super bedankt!!

1 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben afgelopen vrijdag heerlijk gegeten. De sushi is super vers en de sushirollen zijn zeer bijzonder. We hebben een paar heerlijke cocktails gedronken. Omdat we iets langer moesten wachten kregen we een heerlijke chardonnay aangeboden van de eigenaresse. Ook het toetje was heerlijk, de chocolade loempia's met kokos ijs. Echt voor herhaling vatbaar, we komen zeker terug.

Bedankt! Groet, Robert

31 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het lijkt er op dat de reviews beïnvloed zijn. Restaurant was bijna leeg en toch 1 uur op boontjes en sashimi gewacht. Ontzettend slecht. Personeel weet ook geen raad. Jammer maar hier is nog echt een hoop werk aan de winkel.

Beste Mr-Wolkje,

Het lijkt erop dat jij juist de enige bent die er zo over denkt. Zelf geen ondernemer denk ik of wel?

Het was op dit moment wel druk, buiten zat het vol, ook hadden wij 2 personen aan de bar zitten die aan het wachten waren op afhaal en het terras zat vol met mensen die net hun eerste ronde besteld hadden. Het kan dan inderdaad bij ons soms wat langer duren. Alles wordt vers gemaakt, dit duurt gewoon wat langer. Ik geef eerlijk toe, altijd wanneer iedereen zijn eerste ronde besteld heeft rond 19.00/20.00u dan duurt het even. We geven daarom ook een bakje cassavechips van het huis bij het eerste drankje. Toen jullie kwamen was de sashimi net heel hard gegaan en moesten we nieuwe verse tonijn en zalm fileren en snijden voor sashimi.

Je hebt wel 2 drankjes van het huis aangenomen omdat het bij jullie tafeltje wat langer duurde, maar vervolgens zien we jou een review schrijven op je telefoon, zelfs terwijl je nog op ons terras zit. Dan lijkt het eerder dat je er plezier aan beleeft om zaken kapot te maken dan dat je probeert te genieten van je avondje uit.

Was het eten echt ''verschrikkelijk''? Was het eten echt 1 ster waard? 99% van de onze gasten vindt het super lekker. En aan je andere reviews te zien ben je eigenlijk nooit tevreden.

Toch bedankt voor je feedback!

Robert van Loon

Reizigers die Sushimi bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

Eindhoven, Noord-Brabant

In Sushimi geweest? Deel je ervaringen!