“Heerlijke zoete aardappel frietjes, The Best!”
Beoordeling van FAB

FAB
Reserveren met
FAB is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 156 van 517 Restaurants in Eindhoven
3 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Ik had een broodje avocado en kip, maar kreeg een andere. Dit werd voortreffelijk gecorrigeerd door het broodje alsnog snel te maken en het foute broodje kreeg ik mee in een doggy bag! Wat een service.
Maar het beste waren de ongelofelijke lekkere zoete aardappel frietjes! Echt een must!

Datum van bezoek: november 2018

19 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de eerste keer hier gegeten. Waande ons meteen in Amerika. Aangesproken in het Amerikaans en ook het eten was dat. Mozerella sticks, wings en zelf een steak. Veel frites bij de steak en ook veel zoete aardappelfrites als bijgerecht bij de wings. Heerlijk die zoete frites. Denk dat ik ze zelf een keer ga maken. De droge witte wijn bleek ook heerlijk! Ook de rekening gepresenteerd in de damesschoen is grappig. Komen zeker nog een keer terug voor de mini burgers.

Datum van bezoek: oktober 2018
17 oktober 2018 beoordeeld

We hadden het restaurant afgehuurd voor een grote groep mensen. We waren er erg over te spreken, we kregen een goede maaltijd, verschillende sliders (kleine hamburgers), friet, salade en lekker dessert voor een goede prijs.

Datum van bezoek: september 2018
16 oktober 2018 beoordeeld

Ik vond het niet geweldig. Belachelijk veel friet wat voor meer dan de helft de prullenbak in kan en verder de ribs waren volgens mij gaar gekookt en thats it. Ribs van de buren (Rib factory) velen malen beter.

Datum van bezoek: juli 2018
6 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn restaurant, vriendelijke bediening en een lekker broodje. Zeker aan te bevelen! Dit keer waren we er voor de lunch, we gaan zeker nog eens terug voor diner. Leuk detail: de rekening wordt geserveerd in een opvallend dames schoentje.

En inderdaad; de zoete aardappefrietjes zijn erg lekker!

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die FAB bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In FAB geweest? Deel je ervaringen!