“Heerlijk gegeten”

ma 17-6
20:00
OF
Geclassificeerd als nr. 331 van 544 Restaurants in Eindhoven
Beschrijving: Seasons is de nieuwste culinaire hotspot in het centrum van Eindhoven. Gecombineerd met een modern en sfeervol interieur bieden wij u naast de mogelijkheid om a la carte te bestellen, ook de optie om via een all-you-can formule onbeperkt en zonder tijdslimiet te genieten van onze moderne Aziatische keuken.
27 februari 2019 beoordeeld

Restaurant ziet er extravagant uit. De bediening is zeer via de ipad en het eten was zonder uitzondering heel lekker. Een hele goede avond gehad en met een (zeer :-) volle maag weer naar huis gegaan.

Datum van bezoek: februari 2019

13 februari 2019 beoordeeld

Grote zaak op de eerste verdieping gevestigd aan het Catharina plein, tegenover de kerk. Sfeervol interieur met comfortabel meubilair. Wij aten hier met een Groupon, een goede manier om het eens te proberen. Bestellen gaat via een IPad, heel gebruiksvriendelijk. Prima wijnkeuze, zowel in flessen als glazen. Ruime keuze in koude en warme gerechten. Sushi rijst was niet de smaakvolste, maar heel acceptabel. Keuken is meer Aziatisch dan Japans. Vlotte bediening en vuile goed wordt snel afgeruimd. Fijn dat er een garderobe is waar met bonnetjes wordt gewerkt.

Datum van bezoek: februari 2019
21 januari 2019 beoordeeld

Matige zaak, het all you can eat systeem breng met zich mee dat de kwaliteit van de shusi heel matig is. Er zijn betere zaken in Eindhoven.

Datum van bezoek: december 2018
18 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De warme gerechten waren koud, en volgendsmij niet erg vers. Slechte hygiëne omdat we vanalles in het eten tegenkwamen zoals haren.
Ik kom hier nooit meer.

Datum van bezoek: januari 2019
17 januari 2019 beoordeeld

Samen met mijn man hier wezen eten voor zijn verjaardag en het is ons beide erg goed bevallen. Vriendelijke bediening, relaxte sfeer en lekker eten. Alles via de tablet bestellen werkt heel goed en snel. Het is voor ons zeker een aanrader en komen hier nog zeker terug.

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Seasons bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

Eindhoven, Noord-Brabant

In Seasons geweest? Deel je ervaringen!