Maarten B

Schoon en vriendelijk, maar...

Beoordeling van Boutique Hotel Lumière
4,0 van 5 bollen24 jan 2024 beoordeeld
De kamer is schoon, de receptie is vriendelijk en ik heb goed geslapen.

Echter, op mijn kamer deed de kluis het niet, en de gordijnen waren voor een deel van de rails gelopen. Beide konden niet verholpen worden, en ik werd keurig gevraagd of dit een probleem was voor mij. Dat was het niet.

Tot slot, het downloaden van de factuur gaat omslachtig. Je moet eerst inloggen in hun self-service portaal via een link in je mail. Dan moet je op "Betaal factuur" klikken, ook al heb je al betaald. Je krijgt dan je factuur te zien. Die kun je niet downloaden. Je moet het printen vanuit je browser, en dan als printer "Save as PDF" kiezen. Het werkt uiteindelijk, maar sjongejonge.

Voor het bedrag had ik iets meer verwacht.

Het ontbijt is biologisch, en dat is heel fijn. Het is wat aan de prijs, maar de kwaliteit is echt goed.

Gezien de voor mij uitstekende locatie en het feit dat ik goed geslapen en ontbeten heb, zal ik hier terug komen.
Datum van verblijf: januari 2024
Reistype: Bezocht alleen
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.6 km van Boutique Hotel Lumière
Gratis parkeren
Meer hotels in Eindhoven bekijken
Beoordeeld op 15 januari 2024 via mobiele applicatie

Goed prijs kwaliteitverhouding.
Een mooie nette en schone kamer.
Oploopafstand van de winkels en eetgelegenheden.
En zeer klantvriendelijke medewerkers.
De ingang van parkeergarage zit aan de overkant.
Een absolute aanrader in Eindhoven!

Datum van verblijf: januari 2024
Beoordeeld op 3 januari 2024

Geweldig hotel!! Vlakbij de winkels en aan de overkant van Q-parking Hooghuis
Wij hadden kamer 112. De kamer is super groot, Er is een badkamer met bad en dan nog een aparte badkamer met douche.
Het ontbijt was sober maar prijskwaliteit wel ok en heel mooi geserveerd. Zelf voor speciale koffies of andere warme dranken diende er niet bijbetaald te worden.

Datum van verblijf: december 2023
Beoordeeld op 18 december 2023

Alles was in orde: ontvangst bij de receptie, inrichting en netheid van de kamer. Maar mijn kamer aan de achterkant van het hotel grensde direct aan een steeg waarin tot diep in de nacht erg luidruchtige groepen rondliepen. Omdat de ventilatie-eenheiden op de ramen kapot waren, was dit luid en duidelijk te horen.

Kamertip: Vraag een kamer met een stille ligging. Wat er overdag rustig uitziet is het 's nachts niet.
Datum van verblijf: december 2023
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 12 december 2023 via mobiele applicatie

Top ligging en super vriendelijke mensen aan de balie maar.. Slechte ramen, laten veel koude lucht en lawaai door van op straat. Bed/matras ingezakt in het midden. Vloer was vuil/stoffer, onze zwarte kousen zagen grijs van het stof na even zonder schoenen rond te lopen. Ze geven geen handdoek voor je voeten na het douchen. Wietgeur in de gang, brandalarm zal dus ook niet werken op bepaalde kamers.. als het regent heb je ook heel veel lawaai van de regenpijp buiten.

Datum van verblijf: oktober 2023
Beoordeeld op 4 december 2023

Zeer proper kamer en badkamer!
Was een heel grote kamer!
Bad en douche beide top!
Bed lag super zalig
Heel rustig
Gemakkelijk bereikbaar !
Ik zou het zeker aanraden voor iedereen die een goede nacht rust wil !

Datum van verblijf: november 2023
Reistype: Reisde alleen