Travelocity
Booking.comUS$ 98
Orbitz.com
HurbUS$ 109
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleven voor een stedentrip naar Eindhoven. Hotel ligt op een centraal gelegen locatie, maar geen geluidsoverlast van buitenaf. Prima! Enkel de kamerdeuren slaan hard dicht, maar hier niet veel overlast van ervaren.
Netjes, schoon en vriendelijk personeel.

Beoordeeld op 9 augustus 2021 via mobiele applicatie

Ik heb heel erg genoten samen mer mijn vriendin. Dit was een van de betere hotels voor een lage prijs! Hele nette kamer, super vriendelijk personeel en ook nog eens een lekker ontbijtje. :)

Rick Geluk

Beoordeeld op 9 augustus 2021 via mobiele applicatie

Het hotel - de Executive room nummer 112 - is een aanbeveling! Voor de receptie medewerkers is niets teveel om hun gasten het naar de zin te maken. Heerlijk rustige kamers en alle faciliteiten die benodigd zijn. Mijn bijzondere dank gast uit naar Marjolein en Guido. Voor herhaling vatbaar en 5 sterren waardig! Nanette Ebli

Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 11 juli 2021

Het hotel lag gelegen in de straat met de mooiste winkels. Heel tevreden over het onthaal, super vriendelijk. De kamer was ook tiptop in orde. Het ontbijt namen we in de brasserie ernaast. 1 nadeel, voor een 2 de koffie moest je betalen.

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 10 juli 2021

Beste Boutique Hotel Lumière, wij hebben momenteel een reservering en de kamer (202) is heel smerig. Er is niet gestofzuigd er liggen nog handdoeken op de grond, er ligt nog plastic op de nachtkastjes van het eten van andere gasten. Echt smerig! En de receptie kan niets doen. Er zijn ook geen paraplu’s dus we komen door noodweer te laat voor een reservering in een restaurant. Schandalig! En er wordt niets gedaan, want de receptionist kan niets doen, omdat verder ook alle kamers vol zitten. Echt slechte service voor een gemiddelde prijs van ruim 100 euro per nacht! Ik ben benieuwd of er een medewerker is die wel wat kan doen.

Datum van verblijf: juli 2021