Beoordeeld op 6 december 2017

Wat een ontvangst super vriendelijk, prima kamer met goede airco, rustig gelegen vlakbij het centrum en de Philips Muziekcentrum is op loopafstand.
Een gezellig en goed ontbijt direct naast het hoetel met zeer enthousiaste Eigenaren en dat voor € 9,50
In dit goede hotel kun twee nachten overnachten voor de prijs van 1 nacht in Mercure Hotel, J. Muyskenweg Amsterdam.
Tegenover de straat van het hotel is een parkeerplaats met drie/vier invalide parkeerplaatsen.
Wij hadden een superverblijf.

Kamertip: Kamers aan de achterzijde zijn bijna altijd rustig, airco is stil
Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 6 november 2017 via mobiele applicatie

Het hotel is ideaal gelegen! Middenin de stad en alles op wandelafstand. Parkeren is wel vrij duur in de dichtstbijzijnde parkeergarage. De kamer was ook moeilijk volledig te verduisteren. Wij hadden een mooie last minute korting en daardoor was het zeker in orde! Wel hadden we maar 1 handdoekenpakket voor 2 personen maar we hebben dan elk 1 gebruikt.

Datum van verblijf: november 2017
receptionlumiere, Supervisor Frontoffice van Boutique Hotel Lumière, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 november 2017

Beste Anke,

Heel erg bedankt voor uw leuke feedback. Het is altijd erg fijn om te horen wanneer alles naar wens is geweest.

Mijn excuses voor het handdoekenpakket, fijn dat u het heeft kunnen oplossen. Mocht dit ooit nog eens voorkomen dan kunt u altijd naar de receptie bellen en dan komen wij uiteraard een extra pakket brengen!

Hopelijk mogen wij u nog een keer verwelkomen bij Boutique Hotel Lumiere.

Lola

Beoordeeld op 1 oktober 2017 via mobiele applicatie

Goed en klein hotel voor een nacht voor zakelijke doeleinden.
Hotel is in het midden van het shopping centrum van Eindhoven en dicht bij veel restaurantjes. Het licht boven een aantal winkels en een klein restaurant waar je 's morgens kunt ontbijten.
Het personeel is snel en vriendelijk en de kamers zijn schoon en van normale grootte.
De prijs is redelijk.
De bedden zijn zacht en slapen goed.
Niet geschikt als familie hotel, omdat het geen speciale voorzieningen heeft voor kinderen.
Echter wel aan te raden voor een kort verblijf, zeker als je het online boekt met korting!

Datum van verblijf: oktober 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 24 september 2017

Geweldige locatie, goede vriendelijk en kennisvolle receptie, ruime kamer. Bedden wel erg zacht en kamer best warm en moeilijk af te koelen. Heerlijk sanitair met bad en toilet in aparte ruimte van douche en wasbak. Op eerste oog geen klus punten, maar douche kop lekt (wel heerlijk warm) en gezien ruimte is regendouche ook mogelijk, afwerking rondom kozijn kan beter.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 11 juli 2017 via mobiele applicatie

Heel fijn hotel midden in het centrum van Eindhoven. Grote parkeergarage onder het hotel, eenvoudig te bereiken. Kamers zijn netjes en schoon (zo ook de badkamer). Ontbijt is in naastliggend café maar is wat te eenvoudig.

Datum van verblijf: juli 2017