“Lekker gezeten, Leuke bediening!”
Beoordeling van Brood2day

Brood2day
Een tafel reserveren
ma 20-5
20:00
Geclassificeerd als nr. 273 van 541 Restaurants in Eindhoven
11 april 2019 beoordeeld

bediening kon je erg mee lachen voelde ons erg welkom! Gerechten waren groter dan gedacht waardoor we misschien iets te veel hadden besteld.... Ben erg tevreden!

Datum van bezoek: april 2019

23 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met collega’s dit zaakje uitgekozen om te lunchen. We hadden het niet beter kunnen treffen. Mooi industrieel ingerichte zaak, vlot en vriendelijk geholpen door de aanwezige jongedames. De uitsmijter was erg goed (lekker brood) en helemaal niet duur.

Volgende keer in Eindhoven gaan we weer hierlangs. Ik gun ze veel klanten.

Datum van bezoek: oktober 2018
bjornv2018, Eigenaar van Brood2day, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 februari 2019

Bedankt voor uw fijne beoordeling.

30 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was erg lekker, maar qua service ging toch echt het een en ander mis. Om 14 uur was al veel beleg/salades op en het personeel besliste ook zelf dat een ander soort brood ook wel lekker was zonder dat eerst te overleggen. Ze waarschuwden van te voren wel al dat het allemaal wat langer kon gaan duren, daar was dan ook geen woord over gelogen. 45 minuten wachten op je broodje was normaal. Duidelijk geen sturing in de keuken en het personeel was bijna te bang om je recht aan te kijken.

Datum van bezoek: september 2018
Brood2day_bv, Eigenaar van Brood2day, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 december 2018

Beste Eef,

Bedankt dat u de moeite genomen heeft om ons te beoordelen.
Helaas was uw ervaring niet goed. Ook wij willen natuurlijk dat iedereen Brood2day met een lach ons mooie zaakje verlaat. 45 minuten op je broodje wachten is natuurlijk niet normaal, dit is normaal gesproken maximaal 15 minuten. Helaas heb je van die dagen, net als in ieder ander horeca bedrijf, dat het even niet zo loopt zoals we graag willen. Dit kan komen door onverwachte drukte en hier kun je als klein horeca zaakje nu eenmaal moeilijk rekening mee houden. Waarschijnlijk heeft u net op een onverwacht erg druk moment Brood2day bezocht waarmee u een verkeerd beeld heeft gekregen van onze normale gang van zaken 360dagen per jaar. Excuus voor het ongemak en we hopen u onder normale omstandigheden graag nog eens terug te zien.

18 augustus 2018 beoordeeld

leuke eetgelegenheid ne buiten de drukte van de winkelstraten met groot terras en vriendelijk personeel dat je snel je bestelde drankjes komt brengen
ze proberen zelfs de vervelende wespen die er in deze tijd zijn van het terras weg te houden
ook het eten iet er goed en lekker uit

Datum van bezoek: augustus 2018
8 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Net iets uit de drukte ligt brood2day. Leuk terras met vriendelijk personeel. Veel keuze voor lunchgerechten op de menu kaart en in vergelijking met andere restaurants niet duur. Zeker een aanrader

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die Brood2day bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Brood2day geweest? Deel je ervaringen!